Náhradní autodíly od LuK

LuK 410 0005 10 - Vodící spojkové ložisko

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

129,00 Kč
106,61 Kč bez DPH
doporučujeme
SACHS 1863 869 006
Vodící spojkové ložisko
382,00 Kč
  • Model
    Motor
    Výkon
    Ve výrobě
  • CAPRI I (ECJ)
    37 kW / 50 HP
    12.1968 - 12.1972
  • CAPRI II (GECP)
    40 kW / 54 HP
    02.1974 - 08.1977
  • 42 kW / 57 HP
    02.1974 - 08.1977
  • 65 kW / 88 HP
    02.1974 - 12.1977
  • 53 kW / 72 HP
    02.1974 - 12.1977
  • 50 kW / 68 HP
    09.1974 - 12.1977
  • CAPRI III (GECP)
    54 kW / 73 HP
    01.1978 - 04.1987
  • CONSUL (GGFL)
    79 kW / 108 HP
    01.1972 - 12.1975
  • 101 kW / 138 HP
    01.1972 - 12.1974
  • CONSUL kupé (GGCL)
    79 kW / 108 HP
    01.1972 - 12.1975
  • 101 kW / 138 HP
    01.1972 - 12.1974
  • CONSUL Turnier (GGNL)
    79 kW / 108 HP
    01.1972 - 12.1975
  • 101 kW / 138 HP
    01.1972 - 12.1975
  • ESCORT II (ATH)
    32 kW / 45 HP
    12.1974 - 08.1980
  • 35 kW / 48 HP
    12.1974 - 08.1980
  • 34 kW / 46 HP
    06.1975 - 08.1980
  • 40 kW / 54 HP
    12.1974 - 08.1980
  • 42 kW / 57 HP
    12.1974 - 08.1980
  • 51 kW / 70 HP
    12.1974 - 08.1980
  • 44 kW / 60 HP
    03.1979 - 08.1980
  • 62 kW / 84 HP
    12.1974 - 08.1980
  • 80 kW / 110 HP
    08.1975 - 08.1980
  • ESCORT II Turnier
    42 kW / 57 HP
    04.1975 - 08.1980
  • 40 kW / 54 HP
    08.1976 - 07.1981
  • 40 kW / 54 HP
    04.1975 - 01.1979
  • GRANADA (GGTL, GGFL)
    79 kW / 108 HP
    01.1975 - 08.1977
  • 92 kW / 125 HP
    01.1972 - 02.1976
  • 101 kW / 138 HP
    01.1972 - 02.1976
  • GRANADA I kupé (GGCL)
    92 kW / 125 HP
    01.1972 - 02.1976
  • 101 kW / 138 HP
    01.1972 - 02.1976
  • 1596468
    82ET 7600 DA
    82ET7600DA

O firmě Luk

[Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 410 0005 10 - Vodící spojkové ložisko? Napište nám a my vám obratem odpovíme.