Náhradní autodíly od LuK

LuK 410 0009 10 - Vodící spojkové ložisko

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

122,00 Kč
100,83 Kč bez DPH
MAXGEAR 61-0030
Vodící spojkové ložisko
24,00 Kč
TOPRAN 101 052
Vodící spojkové ložisko
34,00 Kč
TRUCKTEC AUTOMOTIVE 07.11.008
Vodící spojkové ložisko
46,00 Kč
JP GROUP 1110450300
Vodící spojkové ložisko
53,00 Kč
FEBI BILSTEIN 14098
Vodící spojkové ložisko
119,00 Kč
doporučujeme
SACHS 1863 869 001
Vodící spojkové ložisko
136,00 Kč
FEBI BILSTEIN 04515
Vodící spojkové ložisko
303,00 Kč
  • Model
    Motor
    Výkon
    Ve výrobě
  • 100 C1 kupé (817)
    82 kW / 112 HP
    08.1971 - 12.1976
  • 100 C1 limuzína (801, 803, 805, 807, 811, 813, F104)
    63 kW / 85 HP
    01.1975 - 07.1976
  • 74 kW / 100 HP
    10.1970 - 07.1976
  • 63 kW / 85 HP
    09.1971 - 07.1974
  • 82 kW / 112 HP
    09.1971 - 07.1976
  • 100 C3 Avant (445, 446)
    66 kW / 90 HP
    08.1983 - 07.1989
  • 65 kW / 88 HP
    02.1986 - 07.1990
  • 66 kW / 90 HP
    03.1985 - 11.1990
  • 66 kW / 90 HP
    08.1985 - 10.1990
  • 66 kW / 90 HP
    10.1984 - 07.1988
  • 65 kW / 88 HP
    08.1986 - 07.1990
  • 100 C3 limuzína (443, 444)
    66 kW / 90 HP
    08.1983 - 07.1989
  • 65 kW / 88 HP
    02.1986 - 07.1988
  • 66 kW / 90 HP
    03.1985 - 11.1990
  • 66 kW / 90 HP
    08.1985 - 11.1990
  • 66 kW / 90 HP
    10.1984 - 07.1988
  • 65 kW / 88 HP
    08.1986 - 07.1990
  • 100 C4 Avant (4A5)
    85 kW / 115 HP
    09.1991 - 07.1994
  • 103 kW / 140 HP
    07.1992 - 07.1994
  • 103 kW / 140 HP
    07.1992 - 07.1994
  • 85 kW / 115 HP
    12.1990 - 07.1992
  • 100 C4 limuzína (4A2)
    85 kW / 115 HP
    12.1990 - 07.1994
  • 103 kW / 140 HP
    01.1992 - 07.1994
  • 103 kW / 140 HP
    07.1992 - 07.1994
  • 85 kW / 115 HP
    12.1990 - 07.1992
  • 80 B1 limuzína (80, 82)
    55 kW / 75 HP
    05.1972 - 08.1975
  • 63 kW / 85 HP
    05.1972 - 07.1976
  • 55 kW / 75 HP
    09.1975 - 07.1978
  • 63 kW / 85 HP
    09.1975 - 07.1978
  • 74 kW / 100 HP
    09.1973 - 07.1976
  • 4001.047.068.006
    4001047068006
  • D4ZZ 7600 A
    D4ZZ7600A
  • 056 105 313 B
    056 105 313 C
    056105313B
    056105313C
  • 058 105 171 A
    058105171A
  • 0261 0531 3
    026105313
    1L2Z7600AA
    1L2Z-7600-AA
  • 2L5Z7118AA
    2L5Z-7118-AA
    F5TZ6K389AA
    F5TZ-6K389-AA
  • ZZL0 1130 3
    ZZL011303
  • F80111303
    F801-11-303
    FE2H11303
    FE2H-11-303
  • YF0911303
    YF09-11-303
    ZZM011303
    ZZM0-11-303
  • 056 105 313 C
    056105313C
  • 026 105 313
    026105313
    056 105 313 B
    056 105 313 C
  • 056105313B
    056105313C

O firmě Luk

[Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 410 0009 10 - Vodící spojkové ložisko? Napište nám a my vám obratem odpovíme.