Náhradní autodíly od LuK

LuK 500 0212 10 - Vysouvací ložisko

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

není skladem
 
BLUE PRINT ADU173303
Vysouvací ložisko
303,00 Kč
TRUCKTEC AUTOMOTIVE 02.23.120
319,00 Kč
doporučujeme
SACHS 3151 600 772
Vysouvací ložisko
466,00 Kč
doporučujeme
SACHS 3151 122 331
Vysouvací ložisko
522,00 Kč
doporučujeme
SKF VKC 2202
Vysouvací ložisko
529,00 Kč
  • 000 250 61 15
    000 250 62 15
    000 250 87 15
    0002506115
  • 0002506215
    0002508715
    001 250 23 15
    001 250 24 15
  • 0012502315
    0012502415
    12502415
    A 000 250 61 15
  • A 000 250 62 15
    A 000 250 87 15
    A 001 250 23 15
    A 001 250 24 15
  • A0002506115
    A0002506215
    A0002508715
    A0012502315
  • A0012502415

O firmě Luk

[Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 500 0212 10 - Vysouvací ložisko? Napište nám a my vám obratem odpovíme.