Nejste si jistí správným výběrem autodílu pro vaše vozidlo? Vyhledáme jej za vás dle VIN!
Náhradní autodíly od LuK

LuK 511 0274 10 - Hlavní spojkový válec

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

1 299,00 Kč
1 073,55 Kč bez DPH
  • 4005108589040
  • Technické specifikace nebo cena se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.
NTY NSP-ME-001
Hlavní spojkový válec
315,00 Kč
BOGAP A2210113
Hlavní spojkový válec
385,00 Kč
KAMOKA 5750099
Hlavní spojkový válec
418,00 Kč
FAST FT68046
Hlavní spojkový válec
426,00 Kč
TRW PND321
Hlavní spojkový válec
429,00 Kč
A.B.S. 41212
Hlavní spojkový válec
495,00 Kč
TRUCKTEC AUTOMOTIVE 02.23.033
Hlavní spojkový válec
499,00 Kč
TOPRAN 110 744
Hlavní spojkový válec
569,00 Kč
SAMKO F30030
Hlavní spojkový válec
647,00 Kč
LPR 2125
Hlavní spojkový válec
699,00 Kč
BORG & BECK BCM125
Hlavní spojkový válec
707,00 Kč
JP GROUP 1130600500
Hlavní spojkový válec
789,00 Kč
doporučujeme
SACHS 6284 654 011
Hlavní spojkový válec
824,00 Kč
DELPHI LM80244
Hlavní spojkový válec
849,00 Kč
FTE 2103819
Hlavní spojkový válec
913,00 Kč
doporučujeme
BREMBO C 50 010
Hlavní spojkový válec
915,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 986 486 053
Hlavní spojkový válec
918,00 Kč
FEBI BILSTEIN 31137
Hlavní spojkový válec
929,00 Kč
VALEO 874341
Hlavní spojkový válec
996,00 Kč
doporučujeme
ATE 24.2419-1712.3
Hlavní spojkový válec
1 256,00 Kč
  • MERCEDES-BENZ
  • VW
 
  • 000 290 32 12
    0002903212
    A 000 290 32 12
    A0002903212
  • 2D0 721 401
    2D0721401

LuK – spojky, dvouhmotové setrvačníky a převodové systémy | OE kvalita od Schaeffler

LuK je prémiová značka německého koncernu Schaeffler Group, kam patří i známé značky INA a FAG. Už od roku 1965 patří LuK mezi průkopníky v oblasti spojkových systémů a převodových komponentů. LuK vyvíjí a dodává své produkty přímo do prvovýroby automobilek jako Volkswagen, BMW, Mercedes-Benz, Audi, Ford či Hyundai. Díky tomu si můžete být jisti, že díly LuK mají stejnou kvalitu a životnost jako originální komponenty montované při výrobě nového vozu. [Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 511 0274 10 - Hlavní spojkový válec? Napište nám a my vám obratem odpovíme.