Náhradní autodíly od LuK

LuK 624 2287 00 LuK RepSet - Sada spojky

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde. Spojková sada obsahuje přítlačný talíř, spojkovou lamelu a vypínací ložisko.

není skladem
 

Sada LuK 624 2287 00 obsahuje tyto díly:

  • Kusů
    Náhradní díl
  • 1 ks
    Přítlačný talíř
  • 1 ks
    Lamela spojky
  • 1 ks
    Vysouvací ložisko
doporučujeme
SACHS 3000 827 201
4 789,00 Kč
  • Model
    Motor
    Výkon
    Ve výrobě
  • 3 (E36)
    236 kW / 321 HP
    10.1995 - 01.1998
  • 3 Kabriolet (E36)
    236 kW / 321 HP
    03.1996 - 09.1999
  • 3 kupé (E36)
    236 kW / 321 HP
    10.1995 - 11.1998
  • Z3 kupé (E36)
    236 kW / 321 HP
    02.1998 - 06.2001
  • 239 kW / 325 HP
    06.2001 - 06.2003
  • Z3 Roadster (E36)
    236 kW / 321 HP
    01.1997 - 06.2000
  • 239 kW / 325 HP
    06.2001 - 01.2003
  • 2 225 619
    2 226 729
    2 226 958
    2 227 010
  • 2 228 065
    2 228 066
    2 228 289
    21 21 2 226 958
  • 21 21 2 227 010
    21 21 2 228 065
    21 21 2 228 066
    21 21 2 228 289
  • 21 51 2 225 619
    21 51 2 226 729
    21212226958
    21212227010
  • 21212228065
    21212228066
    21212228289
    21512225619
  • 21512226729
    2225619
    2226729
    2226958
  • 2227010
    2228065
    2228066
    2228289

O firmě Luk

[Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 624 2287 00 LuK RepSet - Sada spojky? Napište nám a my vám obratem odpovíme.