Náhradní autodíly od NGK

NGK 1729 - Lambda sonda

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde. Doporučujeme autodíly NGK pro vysokou kvalitu a výborné zkušenosti s touto značku.

1 764,00 Kč
1 457,85 Kč bez DPH
  • L4B
  • regulační sonda
  • před katalyzátor
  • 3
  • 550 mm
  • OZA446-E62
  • 087295117293
DELPHI ES10762-12B1
1 039,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 258 986 502 Universal
Lambda sonda Universal
1 075,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 258 986 502 Univerzální
Lambda sonda Univerzální
1 075,00 Kč
NGK 93111 Universal
Lambda sonda Universal
1 182,00 Kč
  • Model
    Motor
    Výkon
    Ve výrobě
  • ESCORT '86 Express (AVF)
    54 kW / 73 HP
    02.1986 - 07.1990
  • ESCORT III (GAA)
    66 kW / 90 HP
    07.1985 - 12.1985
  • ESCORT IV Kabriolet (ALF)
    66 kW / 90 HP
    01.1986 - 07.1990
  • ORION II (AFF)
    75 kW / 102 HP
    08.1989 - 07.1990
  • SCORPIO I (GAE, GGE)
    92 kW / 125 HP
    10.1988 - 02.1992
  • 107 kW / 145 HP
    09.1986 - 09.1994
  • 107 kW / 145 HP
    10.1987 - 09.1994
  • SCORPIO I limuzina (GGE)
    92 kW / 125 HP
    10.1988 - 10.1994
  • 107 kW / 145 HP
    09.1986 - 12.1994
  • SCORPIO I limuzína (GGE)
    92 kW / 125 HP
    10.1988 - 10.1994
  • 107 kW / 145 HP
    09.1986 - 12.1994
  • SIERRA (GBG, GB4)
    107 kW / 145 HP
    08.1988 - 02.1993
  • 107 kW / 145 HP
    08.1988 - 02.1993
  • SIERRA sikma zadna cast (GBC)
    74 kW / 100 HP
    10.1985 - 12.1986
  • 85 kW / 115 HP
    03.1985 - 12.1986
  • SIERRA sikma zadna cast (GBC, GBG)
    107 kW / 145 HP
    08.1988 - 02.1993
  • 110 kW / 150 HP
    08.1988 - 02.1993
  • 107 kW / 145 HP
    08.1988 - 02.1993
  • SIERRA Šikmá zadní část (GBC)
    74 kW / 100 HP
    10.1985 - 12.1986
  • 85 kW / 115 HP
    03.1985 - 12.1986
  • SIERRA Šikmá zadní část (GBC, GBG)
    107 kW / 145 HP
    08.1988 - 02.1993
  • 110 kW / 150 HP
    08.1988 - 02.1993
  • 107 kW / 145 HP
    08.1988 - 02.1993
  • SIERRA Turnier (BNC)
    85 kW / 115 HP
    03.1985 - 12.1986
  • SIERRA Turnier (BNG)
    107 kW / 145 HP
    08.1988 - 02.1993
  • 107 kW / 145 HP
    08.1988 - 02.1993
  • 110 kW / 150 HP
    08.1988 - 02.1993
  • TRANSIT Autobus (T_ _)
    57 kW / 78 HP
    12.1985 - 09.1992
  • TRANSIT Korba/Podvozok (T_ _)
    57 kW / 78 HP
    11.1985 - 09.1992
  • TRANSIT valník/podvozek (T_ _)
    57 kW / 78 HP
    11.1985 - 09.1992
  • 1647993
    1647993
    61 64 926
    61 64 926
  • 61 96 226
    61 96 226
    6196 227
    6196 227
  • 87GB-9F472-AA
    87GB-9F472-AA
    89GB 9F472 BA
    89GB 9F472 BA
  • 89GB-9F472-AA
    89GB-9F472-AA
    E4ZF-9F472-AA
    E4ZF-9F472-AA
  • E59F-9F472-A1A
    E59F-9F472-A1A
    E67F-9F472-AA
    E67F-9F472-AA

O firmě NGK

Japonská firma NGK je předním výrobce zapalovacích svíček, krytů zapalovacích svíček, žhavících svíček a Lambda sond. Využívá moderní technologie, japonský systém řízení výrobních procesů a dbá na vysokou kvalitu svých produktů. Díky tomu nemá ve světě přímou konkurenci. Je největším dodavatelem svíček pro automobilky po celém světě. [Více zde]

Základní znalosti o zapalovacích cívkách

Podstatnou funkcí zapalovací cívky je vytvoření vysokého napětí, které na zapalovací svíčce ve válci přeskočí mezi střední a zemní elektrodou, přičemž vznikne zapalovací jiskra. [Více zde]

NGK lambda sondy - jejich princip a proč jsou důležité ve vozidle

Při spalování paliva vznikají vedle neškodných látek jako voda, oxid uhličitý a dusík, také nebezpečné látky jako např. oxid uhelnatý, oxidy dusíku a uhlovodíky. [Více zde]

Žhavící svíčky NGK - rozdíl mezi kovovými a keramickými

Důvod: Dieselové motory jsou samo vznětové motory. Okolní vzduch je nasáván a ve válcích je mimořádně silně stlačen. Kompresní poměr přitom činí až 25:1. Díky této kompresi dosáhne nasávaný vzduch teplotu mezi 700 a 900 °C. Když se nyní přidá palivo, dojde k jeho vznícení na základě vysoké teploty.. [Více zde]

Zapalovací svíčky s elektrodami ze vzácných kovů

Iridiové zapalovací svíčky

Iridiové zapalovací svíčky NGK představují v současnosti technicky nejhodnotnější řešení. Mají na středové elektrodě hrot ze slitiny s iridiem. Ten je přivařen speciálním technologickým postupem pomocí laseru. [Více zde]

Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm

Tyto zapalovací svíčky byly vyvinuty pro motory náchylné na znečištění sazemi a pro příslušný způsob jízdy.Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm mají těleso, které je vytaženo blíže k izolátoru. [Více zde]

LPG Laserline: Specialista na provoz s plynem

Stále více sériově vybavených vozidel používá zemní plyn a stále více řidičů si nechá přestavět svá benzínová vozidla na provoz s kapalným plynem. Protože se spalování plynu značně liší od spalování benzínu, vyvinula NGK speciální zapalovací svíčky pro provoz s plynem a sloučila jej do „rychloobrátkového sortimentu“: LPG LaserLine. [Více zde]

Zapalovací svíčky V-Line

Pravidelně se V-Line přizpůsobuje stavu vozového parku. Dnes zahrnuje 45 typů zapalovacích svíček a nabízí vždy optimální zapalovací svíčky pro více než 6 tisíce aplikací ve vozidlech – to odpovídá pokrytí trhu přibližně 90 procent. Díky systému zkrácených objednacích čísel používanému u NGK lze správnou zapalovací svíčku pro automobil vyhledat a objednat mimořádně rychle. [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu NGK 1729 - Lambda sonda? Napište nám a my vám obratem odpovíme.