Náhradní autodíly od NGK

NGK 2941 V-Line - Zapalovací svíčka

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde. Doporučujeme autodíly NGK pro vysokou kvalitu a výborné zkušenosti s touto značku.

66,00 Kč
54,55 Kč bez DPH
  • M20 B25
  • 20,8 mm
  • M14 x 1,25
  • 19,0 mm
  • odšroubovatelná SAE-koncovka
  • Nikl - střední elektroda
  • Vnější elektroda
  • odrušeno, 5 kOhm
  • s plochým těsnicím sedlem
  • 5,0 mm
  • ZGR5A
  • 87295029411
FEBI BILSTEIN 13453 benzin zn. Super
Zapalovací svíčka benzin zn. Super
30,00 Kč
FEBI BILSTEIN 13456 benzin zn. Super
Zapalovací svíčka benzin zn. Super
44,00 Kč
doporučujeme
DENSO W16EP-U
Zapalovací svíčka
49,00 Kč
doporučujeme
DENSO W20EPR-U
Zapalovací svíčka
57,00 Kč
CHAMPION OE001/T10
Zapalovací svíčka
57,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 242 235 663 Nikl
Zapalovací svíčka Nikl
59,00 Kč
BRISK 1322
Zapalovací svíčka
63,00 Kč
doporučujeme
DENSO J16CR-U
Zapalovací svíčka
66,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 242 229 779 Nikl
Zapalovací svíčka Nikl
68,00 Kč
BRISK 0036
Zapalovací svíčka
69,00 Kč
FEBI BILSTEIN 13518 Extra
Zapalovací svíčka Extra
73,00 Kč
NGK 5839
Zapalovací svíčka
76,00 Kč
VEMO V99-75-0011
Zapalovací svíčka
77,00 Kč
doporučujeme
DENSO W16TT
Zapalovací svíčka
78,00 Kč
doporučujeme
DENSO W20TT
Zapalovací svíčka
78,00 Kč
BRISK 1347
Zapalovací svíčka
79,00 Kč
BERU by DRiV UPT8
Zapalovací svíčka
83,00 Kč
BRISK 1406
Zapalovací svíčka
87,00 Kč
BRISK 1333
Zapalovací svíčka
89,00 Kč
CHAMPION CET8
Zapalovací svíčka
92,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 242 232 504 Super 4
Zapalovací svíčka Super 4
99,00 Kč
BRISK 3029
Zapalovací svíčka
189,00 Kč
doporučujeme
DENSO IW16TT
Zapalovací svíčka
206,00 Kč
doporučujeme
DENSO IW20TT
Zapalovací svíčka
219,00 Kč
CHAMPION CCH9804
Zapalovací svíčka
365,00 Kč
  • Model
    Motor
    Výkon
    Ve výrobě
  • FREECLIMBER
    95 kW / 129 HP
    12.1990 - 12.1993
  • 95 kW / 129 HP
    12.1990 - 12.1993
  • 95 kW / 129 HP
    06.1989 - 12.1993
  • 3 (E30)
    95 kW / 129 HP
    10.1986 - 04.1991
  • 90 kW / 122 HP
    10.1983 - 12.1988
  • 95 kW / 129 HP
    01.1985 - 08.1987
  • 126 kW / 171 HP
    09.1983 - 11.1989
  • 125 kW / 170 HP
    12.1986 - 06.1991
  • 125 kW / 170 HP
    09.1986 - 08.1991
  • 3 Kabriolet (E30)
    95 kW / 129 HP
    05.1986 - 11.1993
  • 126 kW / 171 HP
    12.1985 - 12.1987
  • 125 kW / 170 HP
    08.1987 - 11.1993
  • 3 Touring (E30)
    95 kW / 129 HP
    01.1988 - 12.1991
  • 125 kW / 170 HP
    07.1987 - 03.1993
  • 125 kW / 170 HP
    06.1988 - 10.1993
  • 5 (E28)
    95 kW / 129 HP
    08.1985 - 12.1987
  • 90 kW / 122 HP
    09.1981 - 12.1987
  • 92 kW / 125 HP
    03.1983 - 12.1987
  • 136 kW / 185 HP
    01.1985 - 12.1987
  • 141 kW / 192 HP
    01.1985 - 12.1987
  • 5 (E34)
    95 kW / 129 HP
    06.1987 - 09.1990
  • 125 kW / 170 HP
    02.1988 - 08.1990
  • 138 kW / 188 HP
    01.1988 - 04.1990
  • 155 kW / 211 HP
    11.1987 - 02.1993
  • 6 (E24)
    141 kW / 192 HP
    12.1977 - 04.1989
  • 136 kW / 185 HP
    12.1984 - 12.1986
  • 155 kW / 211 HP
    07.1987 - 04.1989
  • 7 (E23)
    136 kW / 185 HP
    05.1984 - 09.1986
  • 141 kW / 192 HP
    04.1985 - 08.1986
  • 7 (E32)
    145 kW / 197 HP
    03.1985 - 01.1989

O firmě NGK

Japonská firma NGK je předním výrobce zapalovacích svíček, krytů zapalovacích svíček, žhavících svíček a Lambda sond. Využívá moderní technologie, japonský systém řízení výrobních procesů a dbá na vysokou kvalitu svých produktů. Díky tomu nemá ve světě přímou konkurenci. Je největším dodavatelem svíček pro automobilky po celém světě. [Více zde]

Základní znalosti o zapalovacích cívkách

Podstatnou funkcí zapalovací cívky je vytvoření vysokého napětí, které na zapalovací svíčce ve válci přeskočí mezi střední a zemní elektrodou, přičemž vznikne zapalovací jiskra. [Více zde]

NGK lambda sondy - jejich princip a proč jsou důležité ve vozidle

Při spalování paliva vznikají vedle neškodných látek jako voda, oxid uhličitý a dusík, také nebezpečné látky jako např. oxid uhelnatý, oxidy dusíku a uhlovodíky. [Více zde]

Žhavící svíčky NGK - rozdíl mezi kovovými a keramickými

Důvod: Dieselové motory jsou samo vznětové motory. Okolní vzduch je nasáván a ve válcích je mimořádně silně stlačen. Kompresní poměr přitom činí až 25:1. Díky této kompresi dosáhne nasávaný vzduch teplotu mezi 700 a 900 °C. Když se nyní přidá palivo, dojde k jeho vznícení na základě vysoké teploty.. [Více zde]

Zapalovací svíčky s elektrodami ze vzácných kovů

Iridiové zapalovací svíčky

Iridiové zapalovací svíčky NGK představují v současnosti technicky nejhodnotnější řešení. Mají na středové elektrodě hrot ze slitiny s iridiem. Ten je přivařen speciálním technologickým postupem pomocí laseru. [Více zde]

Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm

Tyto zapalovací svíčky byly vyvinuty pro motory náchylné na znečištění sazemi a pro příslušný způsob jízdy.Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm mají těleso, které je vytaženo blíže k izolátoru. [Více zde]

LPG Laserline: Specialista na provoz s plynem

Stále více sériově vybavených vozidel používá zemní plyn a stále více řidičů si nechá přestavět svá benzínová vozidla na provoz s kapalným plynem. Protože se spalování plynu značně liší od spalování benzínu, vyvinula NGK speciální zapalovací svíčky pro provoz s plynem a sloučila jej do „rychloobrátkového sortimentu“: LPG LaserLine. [Více zde]

Zapalovací svíčky V-Line

Pravidelně se V-Line přizpůsobuje stavu vozového parku. Dnes zahrnuje 45 typů zapalovacích svíček a nabízí vždy optimální zapalovací svíčky pro více než 6 tisíce aplikací ve vozidlech – to odpovídá pokrytí trhu přibližně 90 procent. Díky systému zkrácených objednacích čísel používanému u NGK lze správnou zapalovací svíčku pro automobil vyhledat a objednat mimořádně rychle. [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu NGK 2941 V-Line - Zapalovací svíčka? Napište nám a my vám obratem odpovíme.