Náhradní autodíly od NGK

NGK 4511 - Zapalovací svíčka

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde. Doporučujeme autodíly NGK pro vysokou kvalitu a výborné zkušenosti s touto značku.

55,00 Kč
45,45 Kč bez DPH
  • 20,8 mm
  • M14 x 1,25
  • 12,7 mm
  • odšroubovatelná SAE-koncovka
  • 20,8 mm
  • M14 x 1,25
  • 12,7 mm
  • odšroubovatelná SAE-koncovka
  • Nikl - střední elektroda
  • Vnější elektroda
  • neodrušeno
  • s plochým těsnicím sedlem
  • 3,5 mm
  • BP6HS
  • 87295145111
MAGNETI MARELLI 062000654304
Zapalovací svíčka
32,00 Kč
BRISK 1339
Zapalovací svíčka
43,00 Kč
NGK 3975 V-Line
Zapalovací svíčka V-Line
59,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 242 235 665 Nikl
Zapalovací svíčka Nikl
64,00 Kč
BRISK 0031
Zapalovací svíčka
69,00 Kč
CHAMPION OE064/T10
Zapalovací svíčka
79,00 Kč
BRISK 1354
Zapalovací svíčka
87,00 Kč
VEMO V99-75-0051
Zapalovací svíčka
153,00 Kč
NGK 4085 Iridium IX
Zapalovací svíčka Iridium IX
255,00 Kč
NGK 5944 Iridium IX
Zapalovací svíčka Iridium IX
276,00 Kč
  • Model
    Motor
    Výkon
    Ve výrobě
  • 2 CV
    12 kW / 16 HP
    03.1963 - 02.1970
  • 17 kW / 23 HP
    01.1970 - 12.1975
  • 21 kW / 29 HP
    02.1970 - 10.1985
  • 20 kW / 27 HP
    08.1979 - 07.1990
  • AMI
    18 kW / 24 HP
    01.1963 - 05.1968
  • 24 kW / 33 HP
    05.1968 - 07.1969
  • 24 kW / 33 HP
    07.1969 - 12.1977
  • AMI Break
    24 kW / 33 HP
    05.1968 - 07.1969
  • 24 kW / 33 HP
    07.1969 - 12.1977
  • CX I (MA)
    75 kW / 102 HP
    09.1974 - 05.1979
  • 82 kW / 112 HP
    09.1974 - 07.1976
  • 85 kW / 116 HP
    08.1976 - 06.1980
  • 88 kW / 120 HP
    05.1980 - 05.1982
  • 96 kW / 131 HP
    06.1977 - 06.1982
  • 94 kW / 128 HP
    06.1977 - 06.1982
  • CX I Break (MA)
    75 kW / 102 HP
    09.1975 - 05.1979
  • 85 kW / 116 HP
    08.1976 - 06.1980
  • 88 kW / 120 HP
    05.1980 - 05.1982
  • 94 kW / 128 HP
    07.1982 - 06.1983
  • CX II
    83 kW / 113 HP
    07.1985 - 12.1992
  • 89 kW / 121 HP
    05.1986 - 12.1992
  • 122 kW / 166 HP
    08.1985 - 12.1992
  • 115 kW / 156 HP
    09.1986 - 12.1992
  • 100 kW / 136 HP
    08.1985 - 12.1992
  • CX II Break
    89 kW / 121 HP
    05.1986 - 12.1992
  • 100 kW / 136 HP
    08.1985 - 12.1992
  • DS
    59 kW / 80 HP
    05.1959 - 04.1966
  • 62 kW / 84 HP
    04.1966 - 10.1972
  • 72 kW / 98 HP
    07.1968 - 07.1975
  • 66 kW / 90 HP
    11.1968 - 10.1972
  • 75 54 44 5
  • 75 54 44 5
  • 75 54 44 5
  • 94700-00108
    94701-00108
    94703-00108
    94703-00223
  • 75 54 44 5
  • 5962.80
    5962.90
    5962.A3
    7567.61
  • 95496692
    ZCT000011
  • 77 00 587 168
    77 01 366 057
    77 01 366 267
    77 01 366 515
  • 99934-09685-100
    999-3409-6911-00
  • 7554445
  • 98076-56719
    98076-56719-02
    98076-56721
  • 75 54 44 5
  • 90098-20515
  • 5962.80
    5962.90
    5962.A3
    756761
  • 95 496 692
    ZCT 000 011
  • 77 00 587 168
    77 01 366 057
    77 01 366 267
    77 01 366 515
  • 09482-00059
    09482-00074
    09482-00084
    09482-00188
  • 09482-00259
    09482-00531
  • 90098-20515

O firmě NGK

Japonská firma NGK je předním výrobce zapalovacích svíček, krytů zapalovacích svíček, žhavících svíček a Lambda sond. Využívá moderní technologie, japonský systém řízení výrobních procesů a dbá na vysokou kvalitu svých produktů. Díky tomu nemá ve světě přímou konkurenci. Je největším dodavatelem svíček pro automobilky po celém světě. [Více zde]

Základní znalosti o zapalovacích cívkách

Podstatnou funkcí zapalovací cívky je vytvoření vysokého napětí, které na zapalovací svíčce ve válci přeskočí mezi střední a zemní elektrodou, přičemž vznikne zapalovací jiskra. [Více zde]

NGK lambda sondy - jejich princip a proč jsou důležité ve vozidle

Při spalování paliva vznikají vedle neškodných látek jako voda, oxid uhličitý a dusík, také nebezpečné látky jako např. oxid uhelnatý, oxidy dusíku a uhlovodíky. [Více zde]

Žhavící svíčky NGK - rozdíl mezi kovovými a keramickými

Důvod: Dieselové motory jsou samo vznětové motory. Okolní vzduch je nasáván a ve válcích je mimořádně silně stlačen. Kompresní poměr přitom činí až 25:1. Díky této kompresi dosáhne nasávaný vzduch teplotu mezi 700 a 900 °C. Když se nyní přidá palivo, dojde k jeho vznícení na základě vysoké teploty.. [Více zde]

Zapalovací svíčky s elektrodami ze vzácných kovů

Iridiové zapalovací svíčky

Iridiové zapalovací svíčky NGK představují v současnosti technicky nejhodnotnější řešení. Mají na středové elektrodě hrot ze slitiny s iridiem. Ten je přivařen speciálním technologickým postupem pomocí laseru. [Více zde]

Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm

Tyto zapalovací svíčky byly vyvinuty pro motory náchylné na znečištění sazemi a pro příslušný způsob jízdy.Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm mají těleso, které je vytaženo blíže k izolátoru. [Více zde]

LPG Laserline: Specialista na provoz s plynem

Stále více sériově vybavených vozidel používá zemní plyn a stále více řidičů si nechá přestavět svá benzínová vozidla na provoz s kapalným plynem. Protože se spalování plynu značně liší od spalování benzínu, vyvinula NGK speciální zapalovací svíčky pro provoz s plynem a sloučila jej do „rychloobrátkového sortimentu“: LPG LaserLine. [Více zde]

Zapalovací svíčky V-Line

Pravidelně se V-Line přizpůsobuje stavu vozového parku. Dnes zahrnuje 45 typů zapalovacích svíček a nabízí vždy optimální zapalovací svíčky pro více než 6 tisíce aplikací ve vozidlech – to odpovídá pokrytí trhu přibližně 90 procent. Díky systému zkrácených objednacích čísel používanému u NGK lze správnou zapalovací svíčku pro automobil vyhledat a objednat mimořádně rychle. [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu NGK 4511 - Zapalovací svíčka? Napište nám a my vám obratem odpovíme.