Náhradní autodíly od NGK

NGK 5118 - Zapalovací svíčka

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde. Doporučujeme autodíly NGK pro vysokou kvalitu a výborné zkušenosti s touto značku.

256,00 Kč
211,57 Kč bez DPH
  • 14 mm
  • M12 x 1,25
  • 26,5 mm
  • Platina - střední elektroda
  • 14 mm
  • M12 x 1,25
  • 26,5 mm
  • Platina - střední elektroda
  • Vnější elektroda
  • odrušeno, 5 kOhm
  • s plochým těsnicím sedlem
  • 5,0 mm
  • pevná SAE - koncovka
  • PLZKAR6A-11
  • 87295151181
KAMOKA 7090023
Zapalovací svíčka
124,00 Kč
MAGNETI MARELLI 062611000069
Zapalovací svíčka
149,00 Kč
CHAMPION OE240
Zapalovací svíčka
159,00 Kč
BERU by DRiV Z325
Zapalovací svíčka
162,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 242 135 524 Double Platinum
Zapalovací svíčka Double Platinum
179,00 Kč
doporučujeme
DENSO IXEH20TT
Zapalovací svíčka
239,00 Kč
doporučujeme
DENSO FXE20HR11
Zapalovací svíčka
376,00 Kč
  • 22 40 1EA 015
    77 01 065 085
  • 22401-CK81
    22401-CK81B
    22401-CK87B
    22401-CK87B-VA
  • 22401-EA015
  • 22401-CK81
    22401-CK81B
    22401-CK87B
    22401-CK87B-VA
  • 22401EA015
  • 22 40 1EA 015
    7701065085

O firmě NGK

Japonská firma NGK je předním výrobce zapalovacích svíček, krytů zapalovacích svíček, žhavících svíček a Lambda sond. Využívá moderní technologie, japonský systém řízení výrobních procesů a dbá na vysokou kvalitu svých produktů. Díky tomu nemá ve světě přímou konkurenci. Je největším dodavatelem svíček pro automobilky po celém světě. [Více zde]

Základní znalosti o zapalovacích cívkách

Podstatnou funkcí zapalovací cívky je vytvoření vysokého napětí, které na zapalovací svíčce ve válci přeskočí mezi střední a zemní elektrodou, přičemž vznikne zapalovací jiskra. [Více zde]

NGK lambda sondy - jejich princip a proč jsou důležité ve vozidle

Při spalování paliva vznikají vedle neškodných látek jako voda, oxid uhličitý a dusík, také nebezpečné látky jako např. oxid uhelnatý, oxidy dusíku a uhlovodíky. [Více zde]

Žhavící svíčky NGK - rozdíl mezi kovovými a keramickými

Důvod: Dieselové motory jsou samo vznětové motory. Okolní vzduch je nasáván a ve válcích je mimořádně silně stlačen. Kompresní poměr přitom činí až 25:1. Díky této kompresi dosáhne nasávaný vzduch teplotu mezi 700 a 900 °C. Když se nyní přidá palivo, dojde k jeho vznícení na základě vysoké teploty.. [Více zde]

Zapalovací svíčky s elektrodami ze vzácných kovů

Iridiové zapalovací svíčky

Iridiové zapalovací svíčky NGK představují v současnosti technicky nejhodnotnější řešení. Mají na středové elektrodě hrot ze slitiny s iridiem. Ten je přivařen speciálním technologickým postupem pomocí laseru. [Více zde]

Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm

Tyto zapalovací svíčky byly vyvinuty pro motory náchylné na znečištění sazemi a pro příslušný způsob jízdy.Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm mají těleso, které je vytaženo blíže k izolátoru. [Více zde]

LPG Laserline: Specialista na provoz s plynem

Stále více sériově vybavených vozidel používá zemní plyn a stále více řidičů si nechá přestavět svá benzínová vozidla na provoz s kapalným plynem. Protože se spalování plynu značně liší od spalování benzínu, vyvinula NGK speciální zapalovací svíčky pro provoz s plynem a sloučila jej do „rychloobrátkového sortimentu“: LPG LaserLine. [Více zde]

Zapalovací svíčky V-Line

Pravidelně se V-Line přizpůsobuje stavu vozového parku. Dnes zahrnuje 45 typů zapalovacích svíček a nabízí vždy optimální zapalovací svíčky pro více než 6 tisíce aplikací ve vozidlech – to odpovídá pokrytí trhu přibližně 90 procent. Díky systému zkrácených objednacích čísel používanému u NGK lze správnou zapalovací svíčku pro automobil vyhledat a objednat mimořádně rychle. [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu NGK 5118 - Zapalovací svíčka? Napište nám a my vám obratem odpovíme.