Náhradní autodíly od CORTECO

CORTECO 49398634 - Příčné rameno - řídící páka zavěšení kol

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

833,00 Kč
688,43 Kč bez DPH
  • Zadní náprava
  • levá
  • příčné rameno
  • 3358960632517

Sada CORTECO 49398634 obsahuje tyto díly:

  • Kusů
    Náhradní díl
  • 1 ks
    Silentblok příčného ramene
  • 1 ks
    Kloub - čep řízení
Mertz M-S0922
Příčné rameno - řídící páka zavěšení kol
479,00 Kč
TOPRAN 501 052
Příčné rameno - řídící páka zavěšení kol
599,00 Kč
doporučujeme
SKF VKDS 428538 B
Příčné rameno - řídící páka zavěšení kol
799,00 Kč
A.B.S. 210761
Příčné rameno - řídící páka zavěšení kol
803,00 Kč
VAICO V20-0562
Příčné rameno - řídící páka zavěšení kol
866,00 Kč
FEBI BILSTEIN 38255 ProKit
Příčné rameno - řídící páka zavěšení kol ProKit
889,00 Kč
FEBI BILSTEIN 23952
Příčné rameno - řídící páka zavěšení kol
916,00 Kč
MEYLE 316 035 0008
Příčné rameno - řídící páka zavěšení kol
1 039,00 Kč
MOOG BM-TC-2122
Příčné rameno - řídící páka zavěšení kol
1 139,00 Kč
  • Model
    Motor
    Výkon
    Ve výrobě
  • X5 (E53)
    135 kW / 184 HP
    04.2001 - 09.2003
  • 160 kW / 218 HP
    10.2003 - 09.2006
  • 155 kW / 211 HP
    10.2003 - 09.2006
  • 170 kW / 231 HP
    04.2000 - 10.2006
  • 210 kW / 286 HP
    01.2000 - 09.2003
  • 235 kW / 320 HP
    10.2003 - 10.2006
  • 255 kW / 347 HP
    10.2001 - 09.2003
  • 265 kW / 360 HP
    04.2004 - 09.2006
  • 33321095411
    33326770859

O firmě Corteco

[Více zde]

Jaká těsnění dělá Corteco ?

Úloha těsnění hlavy válců, nesmí propouštět horké výfukové plyny, chladící kapaliny a oleje. [Více zde]

Tlumič torzních vibrací - řemenice

Tlumič torzního kmitání odděluje řemenový pohon od klikové hřídele na vozidle. [Více zde]

Corteco Filtry

Výrobce Corteco má více než 700 druhů kabinových filtrů pro velmi širokou paletu modelů vozidel. [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu CORTECO 49398634 - Příčné rameno - řídící páka zavěšení kol? Napište nám a my vám obratem odpovíme.