Termíny doručení zboží
Skladem u dodavatele - díly jsou na skladech u našich dodavatelů, a po objednání se přepravují k nám. Díly nelze odebrat bez vytvoření objednávky a následného vyzvání k osobnímu odběru (pomocí sms a emailu).
Osobní odběr a datum doručení zboží - jsou nejbližší možné termíny, ve kterých Vám můžem být zboží doručeno od provedení objednávky nebo připraveno na osobní odběr (u každého dílu jsou v pravo uvedeny zeleně). Nelze je zaručit na 100% (může nastat chyba ve skladu, při přepravě k nám, u přepravce k Vám apod.). Pokud nastanane nějaký problém s díly, budeme Vás samozřejmě obratem informovat.
Pokud nastane situace, že nemůžeme daný díl dodat nebo není k dispozici požadovaný počet těch dílů, budeme Vás telefonicky informovat (případně pošleme email) a pokusíme se Vám nabídnout vhodnou alternativu požadovaného dílu.
Sledovací Čísla balíků jsou aktivní v systému až si je přepravce přebere a naskenuje na depu do systému přímo, proto se může stát že některé čísla jsou ještě neaktivní přes den i když balíček je nachystaný pro přepravce, ale tím že nebyl naskenovaný na depu je číslo zatím neaktivní.
Kam se u nás můžete obrátit, aby Vaše dotazy a požadavky byly co nejdříve vyřešeny:
objednavky@motora.cz - pokud potřebujete jakoukoliv úpravu objednávky včetně stornování, přidání dílů a podobně, platby, díly nesedí, vrácení dílů, nedošly správné díly a podobně, zpětné zásilky
reklamace@motora.cz - reklamace dílů a zásilek, stav reklamace a pro všechny další stížnosti
hofirek@motora.cz - díly nesedí, vrácení dílů, nedošly správné díly a podobně, vyhledání dílů + úpravy objednávek, stav vratné zálohy (regenerát)
cisar@motora.cz - pro vyhledávání dílů, díly nesedí, vrácení dílů, nedošly správné díly a podobně
truckmotorucetni@seznam.cz - stavy plateb, vyplacení ODD (opravný daňový doklad)