Kompresor klade odpařené chladící kapalinu pod tlakem. Pouze je stlačený plyn, a ne kapalinu. Kompresor je připojen k motoru automobilu nebo kamionu pomocí hnací hřídele a řemenem. Vazební a oddělovací se provádí přes elektromagnetickou spojkou. Ve více moderních vozidel, je často verze bez spojky, do kterého je kompresor běží nepřetržitě, s proměnným objemem zdvihu.

Různé typy kompresoru
NRF nabízí široký výběr různých typů kompresoru, s pevným nebo proměnným objemem zdvihu. Z pístového kompresoru (až do 10 hydraulických válců) na kompresor s rotujícími lopatkami nebo spirálové kompresoru.


NRF vyrobila téměř 700 originálních OE rovnocenné kvality kompresorů pro všechny populární osobních a užitkových vozidel. Tyto kompresory jsou standardně nově doručena.

Jsme nejen dodávat originální značky kompresory, které od začátku března jsou označená ( "G" je zkratka pro "originální") as:: Calsonic, Delphi, Denso, Doowon, Halla HCC, Mitsubishi Panasonic, Sanden, Seiko Seiki, Visteon, Zexel atd., ale také odpovídající původní OE ekvivalent kvalitní kompresory z certifikovaných výrobců.
Naše kompresory jsou spojité zatížení a zkoušela před tím, než jsou nabízeny zákazníkům. NRF kompresory jsou naplněny na 100% vhodným PAG oleji.

NRF zákazníci nyní mohou vybrat mezi původní značky kompresoru nebo levnější OE-rovnocenné kvality 'kompresoru ".

 

ZDROJ: http://www.nrf.eu/en_US/product-groups-1/air-conditioning-1/compressors-1#.WBoqMdbhCpo