Ruční podtlaková (vakuová) pumpička GEKO G01157Umožňuje vytvořit podtlak až -1 bar (-100 kPa / -100 inHg).Určena pro širokou škálu autoservisních prací: odvzdušňování brzd, kontrola podtlakových čidel a snímačů, kontrola škrticí klapky, ventilu recirkulace spalin, modulátoru tlaku v automatických převodovkách apod.Přístroj je vybaven manometrem kalibrovaným od 0 do -100 kPa a od 0 do -30 inHg.S ergonomicky tvarovanou rukojetí pro pohodlné a pevné uchopení.Obsah soupravy:- pumpa s manom...
Vakuometr a tester na zjištění tlaku či podtlaku v palivovém systému Jonnesway AR020019Dobře čitelný manometr pro rychlou orientaci.Rozsah tlaku: 0 – 0,7 bar a 0 – 10 PSI.Rozsah podtlaku: 0 - 70 cm/Hg vac
Tester tlaku oleje je možné použít pro benzínové i dieselové motory*pomocí 10 ks koncovek místo snímače tlaku oleje na motoru je měřen tlak mazání v rozsahu 0 - 10 bar*součástí manometru je hadice s délkou 1 m s rychlospojkou*v balení je též úhlový nástavec a náhradní těsnící podložky*dodáváno v PVC kazetě
Určeno pro kontrolu tlaku osobních i nákladních automobilů.
Univerzální sada pro měření tlaku oleje nebo paliva
Přípravek – tester na měření tlaku v palivové soustavě benzínových vozidel SATRA S-FP114 Použití např. pro kontrolu účinnosti palivového čerpadla, detekci špatně průchozího (přicpaného) potrubí apod. Rozsah: 0-10 bar (0-140 psi) Přesnost: +- 2 % Manometr je dobře čitelný a vybavený gumovou ochranou proti nárazu. Dodáváno v plastovém kufru.
Profesionální tester tlaku motorového oleje velký Profesionální sada pro kontrolu tlaku motorového oleje a kontrolu tlaku oleje v automatických převodovkách v osobních, dodávkových a nákladních automobilech. Sada obsahuje měřák tlaku oleje + 10 různých koncovek pasujících do většiny běžných osobních a dodávkových automobilů včetně některých nákladních automobilů MAN, DAF, Renault, Volvo, Scania Rozsah manometru 0 -140 psi, 0 - 10 bar Délka ha...
Přípravek – tester funkčnosti těsnění pod hlavou válců ASTA A-1025B Sada určená pro měření obsahu CO2 pro detekci prasklého motorového bloku, poškozeného těsnění pod hlavou nebo prasklé hlavy motoru. Změna barvy reakční kapaliny při zvýšené koncentraci CO2 v chladicím systému signalizuje závadu. Lze použít pro zážehové (benzínové), vznětové (dieselové) i plynové motory. Ideální např. pro rutinní kontroly motorů v autoservisech, při kontrolách pohonných jednotek ojetých vozidel při koupi apod....
Podtlaková pumpa s manometrem v rozmezí od -1 až 4 bar.
TESTOVAČ TĚSNOSTI VÁLCŮ 0-70 BAR Testovač pro ověřování těsnosti válců s použitím stlačeného vzduchu. Díky tomu lze ocenit stav válců, diagnozovat poškození ventilů, těsnění pod hlavou nebo prasknutí pístového kroužku. (požadovaný tlak napájení 45 do 150 psi). Připojené adaptéry: M14x1.25, M18x1.5, M14x1,25.
Diagnostický přístroj umožňující zjištění ztráty tlaku ve spalovacím prostoru motorů na základě unikajícího vzduchu různými netěsnostmi. Poměrně snadno tak lze zjistit např. podpálené ventily, netěsné pístní kroužky, vadná těsnění pod hlavou atd. bez nákladné demontáže. Přístroj se na spalovací prostor napojuje zpravidla přes otvor pro zapalovací či žhavicí svíčku. Daný prostor se natlakuje přes přístroj stlačeným vzduchem a následně měří pokles tlaku. Barevně rozlišená st...
Přístroj je určen pro kontrolu těsnosti válců benzínových i naftových motorů. Umožňuje snadno diagnostikovat následující podmínky: poškozené těsnění hlavy - vzduch uniká do sousedního válce nebo chladicího systému, poškozené pístní kroužky - vzduch uniká do klikové skříně, poškozené sací nebo výfukové ventily - vzduch uniká do sacího nebo výfukového potrubí. Adaptér M12x1,25 (motocykly) Adaptér M10x1,0 (motocykly) Adaptér M24x2 (diesel) Adaptér M12x1,25 ot...