Náhradní autodíly od LuK

LuK 410 0090 10 - Vodící spojkové ložisko

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

199,00 Kč
164,46 Kč bez DPH
Pro náhradní díl LuK 410 0090 10 - Vodící spojkové ložisko bohužel aktuálně nemáme náhradu.
  • Model
    Motor
    Výkon
    Ve výrobě
  • 1502-2002 (E10)
    63 kW / 85 HP
    04.1971 - 07.1975
  • 3 (E21)
    55 kW / 75 HP
    03.1981 - 03.1984
  • 66 kW / 90 HP
    08.1975 - 08.1980
  • 66 kW / 90 HP
    09.1980 - 12.1982
  • 72 kW / 98 HP
    08.1975 - 08.1980
  • 77 kW / 105 HP
    11.1979 - 08.1982
  • 80 kW / 109 HP
    06.1975 - 07.1979
  • 92 kW / 125 HP
    06.1975 - 08.1982
  • 90 kW / 122 HP
    08.1977 - 10.1982
  • 105 kW / 143 HP
    01.1978 - 10.1982
  • 3 (E30)
    66 kW / 90 HP
    09.1983 - 06.1988
  • 66 kW / 90 HP
    09.1983 - 06.1988
  • 75 kW / 102 HP
    08.1987 - 08.1988
  • 73 kW / 100 HP
    09.1987 - 06.1991
  • 75 kW / 102 HP
    07.1988 - 06.1991
  • 77 kW / 105 HP
    09.1982 - 08.1987
  • 75 kW / 102 HP
    12.1984 - 08.1988
  • 83 kW / 113 HP
    06.1987 - 12.1991
  • 85 kW / 115 HP
    09.1987 - 06.1991
  • 100 kW / 136 HP
    09.1989 - 08.1991
  • 92 kW / 125 HP
    09.1982 - 12.1991
  • 95 kW / 129 HP
    10.1986 - 04.1991
  • 102 kW / 139 HP
    09.1982 - 08.1983
  • 110 kW / 150 HP
    09.1983 - 09.1986
  • 85 kW / 115 HP
    09.1987 - 08.1991
  • 90 kW / 122 HP
    10.1983 - 12.1988
  • 95 kW / 129 HP
    01.1985 - 08.1987
  • 126 kW / 171 HP
    09.1983 - 11.1989
  • 125 kW / 170 HP
    12.1986 - 06.1991
  • 126 kW / 171 HP
    03.1986 - 12.1987
  • 1 271 403
    1 709 681
    1 709 934
    11 21 1 271 403
  • 11 21 1 709 681
    11 21 1 709 934
    11 21 9 981 205
    11211271403
  • 11211709681
    11211709934
    11219981205
    1271403
  • 1709681
    1709934
    9 981 205
    9981205

O firmě Luk

[Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 410 0090 10 - Vodící spojkové ložisko? Napište nám a my vám obratem odpovíme.