Náhradní autodíly od LuK

LuK 415 0174 10 LuK DMF - Setrvačník

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

8 413,00 Kč
6 952,89 Kč bez DPH
Pro náhradní díl LuK 415 0174 10 LuK DMF - Setrvačník bohužel aktuálně nemáme náhradu.
  • Model
    Motor
    Výkon
    Ve výrobě
  • 3 (E46)
    85 kW / 115 HP
    02.2002 - 02.2005
  • 85 kW / 115 HP
    06.2002 - 02.2005
  • 105 kW / 143 HP
    09.2001 - 02.2005
  • 3 Compact (E46)
    85 kW / 115 HP
    06.2001 - 02.2005
  • 77 kW / 105 HP
    06.2002 - 02.2005
  • 85 kW / 115 HP
    06.2002 - 02.2005
  • 100 kW / 136 HP
    03.2001 - 12.2004
  • 105 kW / 143 HP
    03.2001 - 12.2004
  • 3 Kabriolet (E46)
    105 kW / 143 HP
    09.2001 - 12.2007
  • 110 kW / 150 HP
    03.2004 - 08.2006
  • 3 kupé (E46)
    85 kW / 115 HP
    06.2002 - 07.2006
  • 105 kW / 143 HP
    09.2001 - 02.2004
  • 110 kW / 150 HP
    03.2004 - 05.2006
  • 3 Touring (E46)
    85 kW / 115 HP
    03.2002 - 02.2005
  • 105 kW / 143 HP
    09.2001 - 07.2005
  • 21 20 7 512 693
    21207512693
    7 512 693
    7512693

O firmě Luk

[Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 415 0174 10 LuK DMF - Setrvačník? Napište nám a my vám obratem odpovíme.