Náhradní autodíly od LuK

LuK 415 0642 10 LuK DMF - Setrvačník

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

14 784,00 Kč
12 218,18 Kč bez DPH
  • manuální převodovka
  • 8
  • 4005108949745
doporučujeme
SACHS 2294 000 955 Dual-mass flywheel
Setrvačník Dual-mass flywheel
7 471,00 Kč
  • Model
    Motor
    Výkon
    Ve výrobě
  • FORESTER (SH_)
    108 kW / 147 HP
    09.2008 - 09.2013
  • FORESTER (SJ_)
    108 kW / 147 HP
    03.2013 -
  • IMPREZA Šikmá zadní část (GR, GH, G3)
    110 kW / 150 HP
    01.2009 - 03.2012
  • LEGACY IV (BL)
    110 kW / 150 HP
    02.2008 - 12.2009
  • LEGACY IV kombi (BP)
    110 kW / 150 HP
    02.2008 - 12.2009
  • LEGACY V (BM)
    110 kW / 150 HP
    09.2009 - 12.2014
  • LEGACY V kombi (BR)
    110 kW / 150 HP
    09.2009 - 12.2014
  • OUTBACK (BL, BP)
    110 kW / 150 HP
    09.2008 - 09.2009
  • OUTBACK (BR)
    110 kW / 150 HP
    09.2009 -
  • OUTBACK (BS)
    110 kW / 150 HP
    03.2015 -
  • XV (_GP_)
    80 kW / 109 HP
    03.2012 -
  • 108 kW / 147 HP
    03.2012 -
  • 12345AA040
    12345AA040
    12345-AA040
    12345-AA040

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 415 0642 10 LuK DMF - Setrvačník? Napište nám a my vám obratem odpovíme.