Náhradní autodíly od LuK

LuK 418 0388 10 - Spojkové vedení

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

777,00 Kč
642,15 Kč bez DPH
  • 4005108738479
Pro náhradní díl LuK 418 0388 10 - Spojkové vedení bohužel aktuálně nemáme náhradu.
  • Model
    Motor
    Výkon
    Ve výrobě
  • FOCUS C-MAX (DM2)
    80 kW / 109 HP
    10.2003 - 03.2007
  • 66 kW / 90 HP
    02.2005 - 03.2007
  • 88 kW / 120 HP
    10.2003 - 03.2007
  • 90 kW / 122 HP
    09.2005 - 03.2007
  • 85 kW / 115 HP
    01.2005 - 03.2007
  • 107 kW / 145 HP
    03.2004 - 03.2007
  • FOCUS II (DA_, HCP, DP)
    74 kW / 100 HP
    07.2004 - 09.2012
  • 80 kW / 109 HP
    07.2004 - 09.2012
  • 66 kW / 90 HP
    01.2005 - 09.2012
  • 85 kW / 115 HP
    01.2005 - 09.2012
  • 107 kW / 145 HP
    07.2004 - 09.2012
  • FOCUS II Kabriolet
    107 kW / 145 HP
    10.2006 - 09.2010
  • FOCUS II karoserie/kombi
    66 kW / 90 HP
    09.2005 - 07.2011
  • FOCUS II limuzína (DB_, FCH, DH)
    74 kW / 100 HP
    04.2005 - 09.2012
  • 66 kW / 90 HP
    04.2005 - 09.2012
  • 80 kW / 109 HP
    04.2005 - 09.2012
  • 85 kW / 115 HP
    04.2005 - 09.2012
  • 107 kW / 145 HP
    04.2005 - 07.2011
  • FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS)
    74 kW / 100 HP
    07.2004 - 09.2012
  • 80 kW / 109 HP
    07.2004 - 09.2012
  • 66 kW / 90 HP
    07.2004 - 09.2012
  • 81 kW / 110 HP
    12.2007 - 09.2012
  • 85 kW / 115 HP
    07.2004 - 09.2012
  • 107 kW / 145 HP
    07.2004 - 09.2012
  • 3 (BK)
    80 kW / 109 HP
    06.2004 - 06.2009
  • 66 kW / 90 HP
    06.2006 - 12.2009
  • 3 limuzína (BK)
    80 kW / 109 HP
    06.2004 - 06.2009
  • C30 (533)
    80 kW / 109 HP
    10.2006 - 12.2012
  • 92 kW / 125 HP
    10.2006 - 12.2012
  • 92 kW / 125 HP
    01.2007 - 12.2012
  • 1224120
    1472117
    3M517K590CD
    3M51-7K590-CD
  • 3M517K590CE
    3M51-7K590-CE
  • BP8F41380C
    BP8F-41-380C
  • 30787872
    8667412

O firmě Luk

[Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 418 0388 10 - Spojkové vedení? Napište nám a my vám obratem odpovíme.