Nejste si jistí správným výběrem autodílu pro vaše vozidlo? Vyhledáme jej za vás dle VIN!
Náhradní autodíly od LuK

LuK 510 0011 11 - Centrální vysouvač spojky

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

1 135,00 Kč
938,02 Kč bez DPH
  • 199907
  • pro levostranně řízená vozidla
  • 418 0034 10
  • 199907
  • pro pravostranně řízená vozidla
  • 418 0033 10
  • 199909
  • zasunutý
  • 4005108575678
  • Technické specifikace nebo cena se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.
KAMOKA CC002
Centrální vysouvač spojky
606,00 Kč
NTY NWS-FR-006
Centrální vysouvač spojky
608,00 Kč
METELLI 56-0001
Centrální vysouvač spojky
619,00 Kč
KAMOKA CC149
Centrální vysouvač spojky
623,00 Kč
MAXGEAR 61-0014
Centrální vysouvač spojky
685,00 Kč
A.B.S. 75299
Centrální vysouvač spojky
687,00 Kč
SAMKO M08001
Centrální vysouvač spojky
693,00 Kč
NTY NWS-FR-008
Centrální vysouvač spojky
694,00 Kč
STATIM 6.03-CSC
Centrální vysouvač spojky
699,00 Kč
SAMKO M30450
Centrální vysouvač spojky
807,00 Kč
WESTLAKE WCSC020
Centrální vysouvač spojky
809,00 Kč
doporučujeme
SACHS 3182 998 603
Centrální vysouvač spojky
842,00 Kč
LPR 3477
Centrální vysouvač spojky
849,00 Kč
BORG & BECK BCS162
Centrální vysouvač spojky
865,00 Kč
QWP WCL023
Centrální vysouvač spojky
879,00 Kč
BLUE PRINT ADF123604
Centrální vysouvač spojky
889,00 Kč
RYMEC CSC011530
Centrální vysouvač spojky
896,00 Kč
LPR 3480
Centrální vysouvač spojky
977,00 Kč
doporučujeme
SACHS 3182 600 258
Centrální vysouvač spojky
1 079,00 Kč
VALEO 810030
Centrální vysouvač spojky
1 115,00 Kč
TRW PJQ123
Centrální vysouvač spojky
1 167,00 Kč
doporučujeme
BREMBO E 24 025
Centrální vysouvač spojky
1 262,00 Kč
  • FORD
  • MAZDA
 
  • AN217A564AB
    AN21-7A564-AB
  • 1075776
    1689223
    1715642
    1838043
  • AN217A564AA
    AN21-7A564-AA
    AN217A564AB
    AN21-7A564-AB
    AN217A564AC
  • AN21-7A564-AC
    XS417A564EA
    XS41-7A564-EA
    YS4Z7A564EA
    YS4Z-7A564-EA
  • 1E0016540A
    1E00-16-540A
    1E0116540
    1E01-16-540

LuK – spojky, dvouhmotové setrvačníky a převodové systémy | OE kvalita od Schaeffler

LuK je prémiová značka německého koncernu Schaeffler Group, kam patří i známé značky INA a FAG. Už od roku 1965 patří LuK mezi průkopníky v oblasti spojkových systémů a převodových komponentů. LuK vyvíjí a dodává své produkty přímo do prvovýroby automobilek jako Volkswagen, BMW, Mercedes-Benz, Audi, Ford či Hyundai. Díky tomu si můžete být jisti, že díly LuK mají stejnou kvalitu a životnost jako originální komponenty montované při výrobě nového vozu. [Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 510 0011 11 - Centrální vysouvač spojky? Napište nám a my vám obratem odpovíme.