Náhradní autodíly od LuK

LuK 510 0208 10 - Centrální vysouvač spojky

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

1 547,00 Kč
1 278,51 Kč bez DPH
NTY NWS-FR-011
Centrální vysouvač spojky
724,00 Kč
MAXGEAR 61-0091
Centrální vysouvač spojky
787,00 Kč
A.B.S. 41287
Centrální vysouvač spojky
852,00 Kč
BORG & BECK BCS142
Centrální vysouvač spojky
879,00 Kč
RYMEC CSC054530
Centrální vysouvač spojky
915,00 Kč
BLUE PRINT ADF123612
Centrální vysouvač spojky
989,00 Kč
TOPRAN 304 150
Centrální vysouvač spojky
1 029,00 Kč
FEBI BILSTEIN 36013
Centrální vysouvač spojky
1 132,00 Kč
AISIN CSCE-FO12
Centrální vysouvač spojky
1 289,00 Kč
FTE 1100032
Centrální vysouvač spojky
1 369,00 Kč
VALEO 810080
Centrální vysouvač spojky
1 429,00 Kč
VALEO 1100032
Centrální vysouvač spojky
1 689,00 Kč
  • Model
    Motor
    Výkon
    Ve výrobě
  • C-MAX (DM2)
    74 kW / 101 HP
    02.2007 - 09.2010
  • 66 kW / 90 HP
    02.2007 - 09.2010
  • 80 kW / 109 HP
    02.2007 - 09.2010
  • 85 kW / 115 HP
    02.2007 - 09.2010
  • 107 kW / 145 HP
    02.2007 - 09.2010
  • 107 kW / 145 HP
    04.2009 - 09.2010
  • 107 kW / 145 HP
    06.2008 - 09.2010
  • FOCUS C-MAX (DM2)
    80 kW / 109 HP
    10.2003 - 03.2007
  • 66 kW / 90 HP
    02.2005 - 03.2007
  • 88 kW / 120 HP
    10.2003 - 03.2007
  • 90 kW / 122 HP
    09.2005 - 03.2007
  • 85 kW / 115 HP
    01.2005 - 03.2007
  • 107 kW / 145 HP
    03.2004 - 03.2007
  • FOCUS II (DA_, HCP, DP)
    74 kW / 100 HP
    07.2004 - 09.2012
  • 80 kW / 109 HP
    07.2004 - 09.2012
  • 66 kW / 90 HP
    01.2005 - 09.2012
  • 85 kW / 115 HP
    01.2005 - 09.2012
  • 107 kW / 145 HP
    07.2004 - 09.2012
  • 107 kW / 145 HP
    04.2009 - 07.2011
  • 107 kW / 145 HP
    06.2008 - 07.2011
  • FOCUS II Kabriolet
    107 kW / 145 HP
    10.2006 - 09.2010
  • FOCUS II karoserie/kombi
    66 kW / 90 HP
    09.2005 - 07.2011
  • FOCUS II limuzína (DB_, FCH, DH)
    74 kW / 100 HP
    04.2005 - 09.2012
  • 66 kW / 90 HP
    04.2005 - 09.2012
  • 80 kW / 109 HP
    04.2005 - 09.2012
  • 85 kW / 115 HP
    04.2005 - 09.2012
  • 107 kW / 145 HP
    04.2005 - 07.2011
  • FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS)
    74 kW / 100 HP
    07.2004 - 09.2012
  • 80 kW / 109 HP
    07.2004 - 09.2012
  • 66 kW / 90 HP
    07.2004 - 09.2012
  • CV6Z7A564A
    CV6Z-7A564-A
  • 1226832
    1232035
    1352356
    1418659
  • 1472108
    3M517A564BC
    3M51-7A564-BC
    3M517A564BD
  • 3M51-7A564-BD
    3M517A564BE
    3M51-7A564-BE
    3M517A564BF
  • 3M51-7A564-BF
    3M517A564BG
    3M51-7A564-BG
  • JC0116530
    JC01-16-530
    JC0116530A
    JC01-16-530A
  • JC0116530B
    JC01-16-530B
    JC0116530C
    JC01-16-530C
  • JC0116530D
    JC01-16-530D
  • 30735518
    30759458
    30787871
    31272725
  • 8689498

O firmě Luk

[Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 510 0208 10 - Centrální vysouvač spojky? Napište nám a my vám obratem odpovíme.