Nejste si jistí správným výběrem autodílu pro vaše vozidlo? Vyhledáme jej za vás dle VIN!
Náhradní autodíly od LuK

LuK 511 0610 10 - Hlavní spojkový válec

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

382,00 Kč
315,70 Kč bez DPH
  • 201212
  • pro vozidla bez start-stop funkce
  • 4005108952530
  • Technické specifikace nebo cena se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.
KAMOKA 5750002
Hlavní spojkový válec
353,00 Kč
KAMOKA 5750257
Hlavní spojkový válec
409,00 Kč
NTY NSP-FR-015
Hlavní spojkový válec
496,00 Kč
BLUE PRINT ADBP340006
Hlavní spojkový válec
569,00 Kč
doporučujeme
SACHS 6284 654 040
Hlavní spojkový válec
688,00 Kč
doporučujeme
BREMBO C 24 022
Hlavní spojkový válec
745,00 Kč
LPR 2401
Hlavní spojkový válec
797,00 Kč
doporučujeme
SACHS 6284 600 716
Hlavní spojkový válec
975,00 Kč
VALEO 874348
Hlavní spojkový válec
1 149,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 986 486 656
Hlavní spojkový válec
1 472,00 Kč
LuK 511 0611 10
Hlavní spojkový válec
1 489,00 Kč
doporučujeme
SACHS 6284 600 717
Hlavní spojkový válec
1 676,00 Kč
VALEO 874436
Hlavní spojkový válec
2 699,00 Kč
  • FORD
 
  • 1751682
    CV217A543BA
    CV21-7A543-BA

LuK – spojky, dvouhmotové setrvačníky a převodové systémy | OE kvalita od Schaeffler

LuK je prémiová značka německého koncernu Schaeffler Group, kam patří i známé značky INA a FAG. Už od roku 1965 patří LuK mezi průkopníky v oblasti spojkových systémů a převodových komponentů. LuK vyvíjí a dodává své produkty přímo do prvovýroby automobilek jako Volkswagen, BMW, Mercedes-Benz, Audi, Ford či Hyundai. Díky tomu si můžete být jisti, že díly LuK mají stejnou kvalitu a životnost jako originální komponenty montované při výrobě nového vozu. [Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 511 0610 10 - Hlavní spojkový válec? Napište nám a my vám obratem odpovíme.