Nejste si jistí správným výběrem autodílu pro vaše vozidlo? Vyhledáme jej za vás dle VIN!
Náhradní autodíly od LuK

LuK 511 0640 10 - Hlavní spojkový válec

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

1 413,00 Kč
1 167,77 Kč bez DPH
  • pro levostranně řízená vozidla
  • 4005108994875
  • Technické specifikace nebo cena se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.
KAMOKA 5750105
Hlavní spojkový válec
397,00 Kč
NTY NSP-FR-000
Hlavní spojkový válec
457,00 Kč
A.B.S. 51226
Hlavní spojkový válec
542,00 Kč
MAXGEAR 46-0052
Hlavní spojkový válec
604,00 Kč
Metalcaucho 05932
Hlavní spojkový válec
606,00 Kč
ASHIKA 95-03-333
Hlavní spojkový válec
618,00 Kč
SAMKO F30090
Hlavní spojkový válec
673,00 Kč
SAMKO F30240
Hlavní spojkový válec
688,00 Kč
LPR 2185
Hlavní spojkový válec
697,00 Kč
doporučujeme
BREMBO C 24 010
Hlavní spojkový válec
729,00 Kč
JAPANPARTS FR-333
Hlavní spojkový válec
739,00 Kč
FEBI BILSTEIN 34994
Hlavní spojkový válec
893,00 Kč
LPR 2373
Hlavní spojkový válec
985,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 986 486 150
Hlavní spojkový válec
1 072,00 Kč
FEBEST 2181-CB4
Hlavní spojkový válec
1 078,00 Kč
BLUE PRINT ADM53443
Hlavní spojkový válec
1 083,00 Kč
doporučujeme
SACHS 6284 600 529
Hlavní spojkový válec
1 096,00 Kč
FEBI BILSTEIN 103220
Hlavní spojkový válec
1 119,00 Kč
VALEO 874313
Hlavní spojkový válec
1 134,00 Kč
FTE 2108119
Hlavní spojkový válec
1 144,00 Kč
VALEO 2108119
Hlavní spojkový válec
1 234,00 Kč
VALEO 2108219
Hlavní spojkový válec
1 285,00 Kč
TRW PND293
Hlavní spojkový válec
1 297,00 Kč
doporučujeme
SACHS 6284 600 627
Hlavní spojkový válec
1 309,00 Kč
LuK 511 0651 10
Hlavní spojkový válec
1 322,00 Kč
VALEO 874306
Hlavní spojkový válec
1 449,00 Kč
  • FORD
  • MAZDA
  • VOLVO
 
  • 1232971
    1330266
    1476806
    1539937
  • 1863548
    3M517A543AD
    3M51-7A543-AD
    3M517A543AE
    3M51-7A543-AE
  • 3M517A543AF
    3M51-7A543-AF
    3M517A543AG
    3M51-7A543-AG
    BV617A543AA
  • BV61-7A543-AA
  • BP4K41400B
    BP4K-41-400B
    BP4K41400C
    BP4K-41-400C
  • BP4K41400D
    BP4K-41-400D
    BP4K41400E
    BP4K-41-400E
  • 30681422
    30787890
    31259462
    31367403
  • 8675600

LuK – spojky, dvouhmotové setrvačníky a převodové systémy | OE kvalita od Schaeffler

LuK je prémiová značka německého koncernu Schaeffler Group, kam patří i známé značky INA a FAG. Už od roku 1965 patří LuK mezi průkopníky v oblasti spojkových systémů a převodových komponentů. LuK vyvíjí a dodává své produkty přímo do prvovýroby automobilek jako Volkswagen, BMW, Mercedes-Benz, Audi, Ford či Hyundai. Díky tomu si můžete být jisti, že díly LuK mají stejnou kvalitu a životnost jako originální komponenty montované při výrobě nového vozu. [Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 511 0640 10 - Hlavní spojkový válec? Napište nám a my vám obratem odpovíme.