Nejste si jistí správným výběrem autodílu pro vaše vozidlo? Vyhledáme jej za vás dle VIN!
Náhradní autodíly od LuK

LuK 511 0781 10 - Hlavní spojkový válec

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

2 203,00 Kč
1 820,66 Kč bez DPH
  • pro levostranně řízená vozidla
  • 4014870507091
  • Technické specifikace nebo cena se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.
BOGAP P2210102
Hlavní spojkový válec
473,00 Kč
KAMOKA 5750145
Hlavní spojkový válec
475,00 Kč
KAMOKA 5750283
Hlavní spojkový válec
577,00 Kč
NTY NSP-FT-004
Hlavní spojkový válec
642,00 Kč
METELLI 55-0218
Hlavní spojkový válec
685,00 Kč
FEBI BILSTEIN 103242
Hlavní spojkový válec
715,00 Kč
A.B.S. 61642
Hlavní spojkový válec
772,00 Kč
SAMKO F30237
Hlavní spojkový válec
864,00 Kč
SAMKO F30257
Hlavní spojkový válec
912,00 Kč
NK 832311
Hlavní spojkový válec
999,00 Kč
doporučujeme
BREMBO C 23 040
Hlavní spojkový válec
1 122,00 Kč
doporučujeme
BREMBO C 23 036
Hlavní spojkový válec
1 139,00 Kč
BORG & BECK BCM156
Hlavní spojkový válec
1 167,00 Kč
VALEO 2114315
Hlavní spojkový válec
1 275,00 Kč
VALEO 874311
Hlavní spojkový válec
1 384,00 Kč
LPR 2390
Hlavní spojkový válec
1 386,00 Kč
LuK 511 0627 10
Hlavní spojkový válec
1 908,00 Kč
doporučujeme
SACHS 6284 600 779
Hlavní spojkový válec
1 985,00 Kč
VALEO 876102
Hlavní spojkový válec
2 313,00 Kč
  • FIAT
  • JEEP
 
  • 55257322
    55272342
  • 6 8248 105AB
    68248105AB

LuK – spojky, dvouhmotové setrvačníky a převodové systémy | OE kvalita od Schaeffler

LuK je prémiová značka německého koncernu Schaeffler Group, kam patří i známé značky INA a FAG. Už od roku 1965 patří LuK mezi průkopníky v oblasti spojkových systémů a převodových komponentů. LuK vyvíjí a dodává své produkty přímo do prvovýroby automobilek jako Volkswagen, BMW, Mercedes-Benz, Audi, Ford či Hyundai. Díky tomu si můžete být jisti, že díly LuK mají stejnou kvalitu a životnost jako originální komponenty montované při výrobě nového vozu. [Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 511 0781 10 - Hlavní spojkový válec? Napište nám a my vám obratem odpovíme.