Náhradní autodíly od LuK

LuK 512 0043 10 - Pomocný spojkový válec

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

1 474,00 Kč
1 218,18 Kč bez DPH
  • 4005108588906
LPR 3600
Pomocný spojkový válec
293,00 Kč
SAMKO M04913
Pomocný spojkový válec
299,00 Kč
TOPRAN 500 506
Pomocný spojkový válec
325,00 Kč
METELLI 54-0013
Pomocný spojkový válec
335,00 Kč
A.B.S. 1800
Pomocný spojkový válec
385,00 Kč
doporučujeme
BREMBO E 06 001
Pomocný spojkový válec
454,00 Kč
FEBI BILSTEIN 01000
Pomocný spojkový válec
482,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 986 486 500
Pomocný spojkový válec
754,00 Kč
doporučujeme
SACHS 6283 600 107
Pomocný spojkový válec
756,00 Kč
doporučujeme
ATE 03.2520-1201.3
Pomocný spojkový válec
1 094,00 Kč
  • Model
    Motor
    Výkon
    Ve výrobě
  • 3 (E30)
    125 kW / 170 HP
    09.1986 - 08.1991
  • 158 kW / 215 HP
    01.1986 - 12.1990
  • 143 kW / 195 HP
    07.1986 - 06.1991
  • 147 kW / 200 HP
    02.1987 - 05.1989
  • 162 kW / 220 HP
    10.1988 - 10.1990
  • 175 kW / 238 HP
    01.1990 - 01.1992
  • 3 Kabriolet (E30)
    83 kW / 113 HP
    09.1990 - 10.1993
  • 95 kW / 129 HP
    05.1986 - 11.1993
  • 126 kW / 171 HP
    12.1985 - 12.1987
  • 125 kW / 170 HP
    08.1987 - 11.1993
  • 143 kW / 195 HP
    06.1988 - 06.1991
  • 3 Touring (E30)
    75 kW / 102 HP
    09.1991 - 06.1994
  • 73 kW / 100 HP
    09.1991 - 06.1994
  • 85 kW / 115 HP
    09.1987 - 06.1991
  • 83 kW / 113 HP
    04.1989 - 06.1994
  • 95 kW / 129 HP
    01.1988 - 12.1991
  • 85 kW / 115 HP
    01.1988 - 06.1993
  • 125 kW / 170 HP
    07.1987 - 03.1993
  • 125 kW / 170 HP
    06.1988 - 10.1993
  • 5 (E12)
    66 kW / 90 HP
    07.1974 - 05.1981
  • 85 kW / 115 HP
    06.1972 - 01.1979
  • 92 kW / 125 HP
    03.1972 - 07.1979
  • 96 kW / 131 HP
    08.1972 - 10.1975
  • 90 kW / 122 HP
    03.1977 - 06.1981
  • 107 kW / 146 HP
    10.1973 - 08.1976
  • 110 kW / 150 HP
    08.1975 - 06.1981
  • 121 kW / 165 HP
    01.1975 - 08.1976
  • 125 kW / 170 HP
    08.1975 - 07.1977
  • 130 kW / 177 HP
    03.1977 - 09.1979
  • 135 kW / 184 HP
    08.1979 - 06.1981
  • 160 kW / 218 HP
    04.1980 - 05.1981
  • 5 (E28)
    66 kW / 90 HP
    06.1981 - 09.1984
  • 77 kW / 105 HP
    05.1981 - 12.1987
  • 92 kW / 125 HP
    06.1981 - 12.1987
  • 95 kW / 129 HP
    08.1985 - 12.1987
  • 85 kW / 115 HP
    09.1983 - 12.1987
  • 90 kW / 122 HP
    09.1981 - 12.1987
  • 92 kW / 125 HP
    03.1983 - 12.1987
  • 95 kW / 129 HP
    09.1985 - 12.1987
  • 110 kW / 150 HP
    06.1981 - 12.1987
  • 135 kW / 184 HP
    06.1981 - 12.1987
  • 160 kW / 218 HP
    01.1985 - 12.1987
  • 136 kW / 185 HP
    01.1985 - 12.1987
  • 141 kW / 192 HP
    01.1985 - 12.1987
  • 210 kW / 286 HP
    08.1985 - 12.1987
  • 6 (E24)
    135 kW / 184 HP
    09.1979 - 08.1987
  • 136 kW / 185 HP
    04.1976 - 08.1979
  • 135 kW / 184 HP
    04.1976 - 08.1979
  • 147 kW / 200 HP
    10.1975 - 12.1981
  • 145 kW / 197 HP
    09.1978 - 08.1984
  • 141 kW / 192 HP
    12.1977 - 04.1989
  • 160 kW / 218 HP
    06.1978 - 04.1982
  • 136 kW / 185 HP
    12.1984 - 12.1986
  • 155 kW / 211 HP
    07.1987 - 04.1989
  • 210 kW / 286 HP
    04.1984 - 12.1988
  • 191 kW / 260 HP
    04.1986 - 02.1989
  • Z1 Roadster
    125 kW / 170 HP
    06.1988 - 06.1991
  • 1 114 537
    1 116 300
    1 116 301
    1 152 102
  • 1 153 520
    1 155 036
    1 157 212
    1114537
  • 1116300
    1116301
    1152102
    1153520
  • 1155036
    1157212
    21 52 1 114 537
    21 52 1 116 300
  • 21 52 1 116 301
    21 52 1 152 102
    21 52 1 153 520
    21 52 1 155 036
  • 21 52 1 157 212
    21521114537
    21521116300
    21521116301
  • 21521152102
    21521153520
    21521155036
    21521157212

O firmě Luk

[Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 512 0043 10 - Pomocný spojkový válec? Napište nám a my vám obratem odpovíme.