Náhradní autodíly od LuK

LuK 120 0106 11 - Přítlačný talíř

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

859,00 Kč
709,92 Kč bez DPH
  • 198004
  • 429
  • 200 mm
  • TBFP
  • 4005108106803
doporučujeme
SACHS 3082 774 101
Přítlačný talíř
1 029,00 Kč
FEBI BILSTEIN 105287
Přítlačný talíř
5 959,00 Kč
doporučujeme
SACHS 3482 083 032
Přítlačný talíř
6 874,00 Kč
LuK 143 0347 10
Přítlačný talíř
6 895,00 Kč
  • Model
    Motor
    Výkon
    Ve výrobě
  • BERLINGO / BERLINGO FIRST Skříňová/velkoprostorová limuzína
    43 kW / 59 HP
    07.1996 - 10.2002
  • 51 kW / 70 HP
    07.1996 - 12.2003
  • BERLINGO / BERLINGO FIRST velkoprostorová limuzína (MF_, GJK
    66 kW / 90 HP
    05.1997 - 10.2002
  • 66 kW / 90 HP
    04.1997 - 10.2001
  • 50 kW / 68 HP
    07.1996 - 12.2003
  • BX (XB-_)
    44 kW / 60 HP
    10.1985 - 09.1993
  • 59 kW / 80 HP
    10.1987 - 05.1992
  • 66 kW / 90 HP
    10.1982 - 06.1988
  • 68 kW / 92 HP
    10.1982 - 12.1992
  • 64 kW / 87 HP
    07.1985 - 02.1993
  • 53 kW / 72 HP
    01.1987 - 02.1993
  • 55 kW / 75 HP
    09.1988 - 02.1993
  • 76 kW / 103 HP
    03.1986 - 02.1993
  • 65 kW / 88 HP
    05.1989 - 02.1993
  • 77 kW / 105 HP
    07.1986 - 05.1989
  • 75 kW / 102 HP
    07.1986 - 05.1989
  • 70 kW / 95 HP
    09.1986 - 11.1989
  • 47 kW / 64 HP
    09.1983 - 09.1993
  • 51 kW / 69 HP
    03.1987 - 02.1993
  • 80 kW / 109 HP
    06.1988 - 02.1993
  • BX Break (XB-_)
    52 kW / 71 HP
    01.1987 - 01.1992
  • 59 kW / 80 HP
    10.1987 - 05.1992
  • 66 kW / 90 HP
    06.1985 - 06.1988
  • 64 kW / 87 HP
    07.1985 - 12.1994
  • 53 kW / 72 HP
    09.1988 - 12.1994
  • 65 kW / 88 HP
    05.1989 - 12.1994
  • 76 kW / 103 HP
    03.1986 - 12.1994
  • 44 kW / 60 HP
    10.1985 - 09.1993
  • 75 kW / 102 HP
    07.1986 - 12.1994
  • 70 kW / 95 HP
    12.1987 - 12.1989
  • 00 566 703 00
    00 567 303 00
    0056670300
    0056730300
  • 2004.39
    200439
    97 501 418 80
    97 501 423 80
  • 9750141880
    9750142380
  • 00 566 703 00
    0056670300
    2004.E5
    2004.S8
  • 2004E5
    2004S8
    96 063 272
    96 066 029
  • 96 066 030
    96 066 030 80
    96063272
    96066029
  • 96066030
    9606603080
    97 501 418
    97 501 423
  • 97 520 399
    97501418
    97501423
    97520399
  • 54356
    54974
  • 2004.38
    2004.39
    2004.48
    2004.52
  • 2004.77
    2004.E4
    2004.E5
    2004.S8
  • 2004.V9
    200438
    200439
    200448
  • 200452
    200477
    2004E4
    2004E5
  • 2004S8
    2004V9

O firmě Luk

[Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 120 0106 11 - Přítlačný talíř? Napište nám a my vám obratem odpovíme.