Náhradní autodíly od LuK

LuK 415 0531 09 LuK DMF - Setrvačník

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

11 979,00 Kč
9 900,00 Kč bez DPH
  • Dvouspojková 7-ti stupňová převodovka
  • pro suchou-třecí spojku
  • se sadou šroubů
  • 6
  • 4005108739360
doporučujeme
SACHS 2295 601 004 Dual-mass flywheel
Setrvačník Dual-mass flywheel
12 769,00 Kč
  • Model
    Motor
    Výkon
    Ve výrobě
  • ALTEA (5P1)
    77 kW / 105 HP
    10.2009 -
  • ALTEA XL (5P5, 5P8)
    77 kW / 105 HP
    10.2009 -
  • LEON (1P1)
    77 kW / 105 HP
    02.2010 - 12.2012
  • OCTAVIA II (1Z3)
    77 kW / 105 HP
    06.2009 - 04.2013
  • OCTAVIA II Combi (1Z5)
    77 kW / 105 HP
    06.2009 - 04.2013
  • GOLF PLUS V (5M1, 521)
    77 kW / 105 HP
    03.2009 - 12.2013
  • 77 kW / 105 HP
    01.2005 - 01.2009
  • GOLF V (1K1)
    77 kW / 105 HP
    10.2003 - 11.2008
  • GOLF V Variant (1K5)
    77 kW / 105 HP
    06.2007 - 07.2009
  • GOLF VAN VI Variant (AJ5)
    77 kW / 105 HP
    07.2009 - 05.2014
  • GOLF VI (5K1)
    77 kW / 105 HP
    02.2009 - 11.2012
  • GOLF VI Variant (AJ5)
    77 kW / 105 HP
    07.2009 - 07.2013
  • JETTA III (1K2)
    77 kW / 105 HP
    06.2009 - 10.2010
  • 77 kW / 105 HP
    08.2005 - 10.2010
  • POLO V (6R1, 6C1)
    66 kW / 90 HP
    06.2009 -
  • TOURAN (1T1, 1T2)
    77 kW / 105 HP
    08.2003 - 05.2010
  • 03G 105 266 BL
    03G 105 266 CF
    03G105266BL
    03G105266CF
  • 03G 105 266 BL
    03G 105 266 CF
    03G 105 266 CN
    03G105266BL
  • 03G105266CF
    03G105266CN
  • 03G 105 266 BL
    03G 105 266 CF
    03G 105 266 CN
    03G105266BL
  • 03G105266CF
    03G105266CN

O firmě Luk

[Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 415 0531 09 LuK DMF - Setrvačník? Napište nám a my vám obratem odpovíme.