Náhradní autodíly od LuK

LuK 500 0172 11 - Vysouvací ložisko

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

352,00 Kč
290,91 Kč bez DPH
doporučujeme
SACHS 3151 600 740
Vysouvací ložisko
298,00 Kč
doporučujeme
SACHS 3151 193 041
Vysouvací ložisko
339,00 Kč
STATIM 3.46L
Vysouvací ložisko
927,00 Kč
  • Model
    Motor
    Výkon
    Ve výrobě
  • 100 C1 kupé (817)
    82 kW / 112 HP
    08.1971 - 12.1976
  • 100 C1 limuzína (801, 803, 805, 807, 811, 813, F104)
    63 kW / 85 HP
    01.1975 - 07.1976
  • 74 kW / 100 HP
    10.1970 - 07.1976
  • 63 kW / 85 HP
    09.1971 - 07.1974
  • 82 kW / 112 HP
    09.1971 - 07.1976
  • 100 C2 Avant (435, 436)
    63 kW / 85 HP
    07.1977 - 02.1983
  • 74 kW / 100 HP
    08.1980 - 07.1982
  • 85 kW / 115 HP
    08.1977 - 07.1980
  • 51 kW / 70 HP
    08.1978 - 02.1983
  • 85 kW / 115 HP
    07.1977 - 02.1983
  • 100 kW / 136 HP
    07.1977 - 02.1983
  • 100 C2 limuzína (431, 433, 434)
    63 kW / 85 HP
    08.1976 - 07.1982
  • 74 kW / 100 HP
    08.1980 - 08.1984
  • 85 kW / 115 HP
    06.1976 - 08.1978
  • 51 kW / 70 HP
    08.1978 - 07.1982
  • 100 kW / 136 HP
    03.1977 - 07.1982
  • 85 kW / 115 HP
    10.1977 - 07.1982
  • 100 C3 Avant (445, 446)
    55 kW / 75 HP
    08.1982 - 12.1987
  • 66 kW / 90 HP
    08.1983 - 07.1989
  • 65 kW / 88 HP
    02.1986 - 07.1990
  • 66 kW / 90 HP
    03.1985 - 11.1990
  • 66 kW / 90 HP
    08.1985 - 10.1990
  • 66 kW / 90 HP
    10.1984 - 07.1988
  • 65 kW / 88 HP
    08.1986 - 07.1990
  • 74 kW / 100 HP
    02.1983 - 07.1984
  • 83 kW / 113 HP
    09.1986 - 11.1987
  • 51 kW / 70 HP
    03.1983 - 11.1990
  • 85 kW / 115 HP
    01.1985 - 12.1987
  • 85 kW / 115 HP
    01.1988 - 11.1990
  • 64 kW / 87 HP
    03.1983 - 10.1987
  • 21.830-8
    218308
  • 088 141 165 B
    088141165B
    5W0 141 165
    5W0141165
  • 088 141 165
    088 141 165 B
    088 141 165 C
    088141165
  • 088141165B
    088141165C
    091 141 165
    091 141 165 A
  • 091 141 165 B
    091 141 165 D
    091141165
    091141165A
  • 091141165B
    091141165D
    113 141 165 A
    113 141 165 B
  • 113 141 165 C
    113 141 165 D
    113141165A
    113141165B
  • 113141165C
    113141165D
    5W0 141 165
    5W0141165
  • 113 141 165 B
    113141165B
  • 5W0 141 165
    5W0141165
  • 5W0 141 165
    5W0141165
  • 088 141 165
    088 141 165 B
    088 141 165 C
    088141165
  • 088141165B
    088141165C
    091 141 165
    091 141 165 A
  • 091 141 165 B
    091 141 165 D
    091141165
    091141165A
  • 091141165B
    091141165D
    113 141 165 A
    113 141 165 B
  • 113 141 165 C
    113 141 165 D
    113141165A
    113141165B
  • 113141165C
    113141165D
    5W0 141 165
    5W0141165

O firmě Luk

[Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 500 0172 11 - Vysouvací ložisko? Napište nám a my vám obratem odpovíme.