Náhradní autodíly od LuK

LuK 500 0440 10 - Vysouvací ložisko

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

368,00 Kč
304,13 Kč bez DPH
TOPRAN 100 352
Vysouvací ložisko
155,00 Kč
AUTOMEGA 130054010
Vysouvací ložisko
222,00 Kč
JP GROUP 1130300300
Vysouvací ložisko
263,00 Kč
VIKA 31410034001
Vysouvací ložisko
269,00 Kč
doporučujeme
SKF VKC 2241
Vysouvací ložisko
289,00 Kč
RYMEC EQ5693500
Vysouvací ložisko
308,00 Kč
doporučujeme
SACHS 3151 000 388
Vysouvací ložisko
309,00 Kč
Borsehung B19279
Vysouvací ložisko
408,00 Kč
VALEO 804005
Vysouvací ložisko
677,00 Kč
doporučujeme
SACHS 3496 006 000
Vysouvací ložisko
968,00 Kč
doporučujeme
SACHS 3151 000 034
Vysouvací ložisko
2 498,00 Kč
doporučujeme
SACHS 3151 262 031
Vysouvací ložisko
4 699,00 Kč
doporučujeme
SACHS 3151 263 031
Vysouvací ložisko
7 554,00 Kč
  • Model
    Motor
    Výkon
    Ve výrobě
  • A1 (8X1, 8XK)
    77 kW / 105 HP
    05.2010 - 04.2015
  • 66 kW / 90 HP
    03.2011 - 04.2015
  • 85 kW / 115 HP
    11.2014 - 10.2018
  • A1 Sportback (8XA, 8XF)
    66 kW / 90 HP
    11.2011 - 04.2015
  • 77 kW / 105 HP
    11.2011 - 04.2015
  • 85 kW / 115 HP
    11.2014 - 10.2018
  • A2 (8Z0)
    55 kW / 75 HP
    02.2000 - 08.2005
  • 66 kW / 90 HP
    11.2003 - 08.2005
  • A3 (8L1)
    92 kW / 125 HP
    09.1996 - 05.2003
  • 110 kW / 150 HP
    12.1996 - 05.2003
  • 132 kW / 180 HP
    12.1998 - 05.2003
  • 110 kW / 150 HP
    12.1996 - 05.2003
  • 66 kW / 90 HP
    09.1996 - 07.2001
  • 81 kW / 110 HP
    08.1997 - 07.2001
  • 74 kW / 100 HP
    10.2000 - 05.2003
  • A3 (8P1)
    66 kW / 90 HP
    05.2009 - 08.2012
  • 77 kW / 105 HP
    05.2009 - 08.2012
  • 118 kW / 160 HP
    11.2006 - 08.2012
  • 77 kW / 105 HP
    05.2003 - 05.2010
  • 110 kW / 150 HP
    05.2003 - 06.2008
  • A3 Kabriolet (8P7)
    77 kW / 105 HP
    05.2009 - 05.2013
  • 118 kW / 160 HP
    04.2008 - 05.2013
  • 77 kW / 105 HP
    04.2008 - 10.2009
  • A3 Sportback (8PA)
    66 kW / 90 HP
    05.2009 - 03.2013
  • 77 kW / 105 HP
    05.2009 - 03.2013
  • 118 kW / 160 HP
    11.2006 - 03.2013
  • 77 kW / 105 HP
    09.2004 - 05.2010
  • 110 kW / 150 HP
    09.2004 - 06.2008
  • TT (8J3)
    118 kW / 160 HP
    06.2008 - 06.2014
  • TT (8N3)
    132 kW / 180 HP
    10.1998 - 06.2006
  • 02A 141 165 M
    02A141165M
  • 02A 141 165 M
    02A141165M
  • 02A 141 165 A
    02A 141 165 B
    02A 141 165 D
    02A 141 165 E
  • 02A 141 165 G
    02A 141 165 M
    02A141165A
    02A141165B
  • 02A141165D
    02A141165E
    02A141165G
    02A141165M
  • 02A 141 165 B
    02A 141 165 G
    02A 141 165 M
    02A141165B
  • 02A141165G
    02A141165M
  • 02A 141 165 A
    02A 141 165 B
    02A 141 165 D
    02A 141 165 E
  • 02A 141 165 G
    02A 141 165 M
    02A141165A
    02A141165B
  • 02A141165D
    02A141165E
    02A141165G
    02A141165M
  • 02A 141 165 A
    02A 141 165 B
    02A 141 165 D
    02A 141 165 E
  • 02A 141 165 G
    02A 141 165 M
    02A141165A
    02A141165B
  • 02A141165D
    02A141165E
    02A141165G
    02A141165M

O firmě Luk

[Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 500 0440 10 - Vysouvací ložisko? Napište nám a my vám obratem odpovíme.