Nejste si jistí správným výběrem autodílu pro vaše vozidlo? Vyhledáme jej za vás dle VIN!
Náhradní autodíly od LuK

LuK 510 0062 10 - Centrální vysouvač spojky

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

1 119,00 Kč
924,79 Kč bez DPH
  • poloautomatika
  • Durashift-EST
  • 4005108235718
  • Technické specifikace nebo cena se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.
NTY NWS-FR-023
Centrální vysouvač spojky
538,00 Kč
KAMOKA CC007
Centrální vysouvač spojky
542,00 Kč
NTY NWS-FR-007
Centrální vysouvač spojky
579,00 Kč
KAMOKA CC008
Centrální vysouvač spojky
587,00 Kč
MAXGEAR 61-0083
Centrální vysouvač spojky
667,00 Kč
FAST FT68058
Centrální vysouvač spojky
709,00 Kč
BLUE PRINT ADF123606
Centrální vysouvač spojky
812,00 Kč
MAXGEAR 61-0044
Centrální vysouvač spojky
816,00 Kč
NTY NWS-FR-024
Centrální vysouvač spojky
829,00 Kč
BLUE PRINT ADF123609
Centrální vysouvač spojky
885,00 Kč
STATIM 6.07-CSC
Centrální vysouvač spojky
939,00 Kč
TOPRAN 304 152
Centrální vysouvač spojky
949,00 Kč
JP GROUP 1530301200
Centrální vysouvač spojky
989,00 Kč
TOPRAN 304 151
Centrální vysouvač spojky
1 027,00 Kč
SAMKO M30451
Centrální vysouvač spojky
1 052,00 Kč
LPR 3481
Centrální vysouvač spojky
1 068,00 Kč
SAMKO M30250
Centrální vysouvač spojky
1 145,00 Kč
KAWE 990083
Centrální vysouvač spojky
1 169,00 Kč
VALEO 810036
Centrální vysouvač spojky
1 169,00 Kč
FTE 1100028
Centrální vysouvač spojky
1 217,00 Kč
VALEO 810028
Centrální vysouvač spojky
1 229,00 Kč
TRW PJQ121
Centrální vysouvač spojky
1 269,00 Kč
LuK 510 0058 10
Centrální vysouvač spojky
1 313,00 Kč
  • FORD
  • MAZDA
 
  • 1141597
    1145313
    1477989
    1685433
  • 1836665
    1838042
    2S617A564AA
    2S61-7A564-AA
    2S617A564AB
  • 2S61-7A564-AB
    2S617A564AC
    2S61-7A564-AC
    8V217A564CA
    8V21-7A564-CA
  • 8V217A564CB
    8V21-7A564-CB
    AM557A564AB
    AM55-7A564-AB
  • C20216530
    C202-16-530
    C20216530A
    C202-16-530A
  • C20216530B
    C202-16-530B
    C20216530C
    C202-16-530C
    C20216530D
  • C202-16-530D

LuK – spojky, dvouhmotové setrvačníky a převodové systémy | OE kvalita od Schaeffler

LuK je prémiová značka německého koncernu Schaeffler Group, kam patří i známé značky INA a FAG. Už od roku 1965 patří LuK mezi průkopníky v oblasti spojkových systémů a převodových komponentů. LuK vyvíjí a dodává své produkty přímo do prvovýroby automobilek jako Volkswagen, BMW, Mercedes-Benz, Audi, Ford či Hyundai. Díky tomu si můžete být jisti, že díly LuK mají stejnou kvalitu a životnost jako originální komponenty montované při výrobě nového vozu. [Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 510 0062 10 - Centrální vysouvač spojky? Napište nám a my vám obratem odpovíme.