Nejste si jistí správným výběrem autodílu pro vaše vozidlo? Vyhledáme jej za vás dle VIN!
Náhradní autodíly od LuK

LuK 511 0119 10 - Hlavní spojkový válec

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

2 172,00 Kč
1 795,04 Kč bez DPH
  • 2#003111
  • pro levostranně řízená vozidla
  • 4005108366252
  • Technické specifikace nebo cena se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.
NTY NSP-VW-003
Hlavní spojkový válec
349,00 Kč
METELLI 55-0095
Hlavní spojkový válec
622,00 Kč
FEBI BILSTEIN 46220
Hlavní spojkový válec
808,00 Kč
doporučujeme
SACHS 6284 654 044
Hlavní spojkový válec
816,00 Kč
doporučujeme
BREMBO C 85 002
Hlavní spojkový válec
862,00 Kč
LPR 2114
Hlavní spojkový válec
869,00 Kč
SAMKO F30189
Hlavní spojkový válec
909,00 Kč
doporučujeme
SACHS 6284 000 020
Hlavní spojkový válec
1 098,00 Kč
LPR 2322
Hlavní spojkový válec
1 296,00 Kč
  • AUDI
  • ŠKODA
  • VW
 
  • 8E1 721 401 AF
    8E1 721 401 AL
    8E1 721 401 F
    8E1721401AF
  • 8E1721401AL
    8E1721401F
  • 8E1 721 401 AL
    8E1721401AL
  • 8E1 721 401 AF
    8E1 721 401 AL
    8E1 721 401 F
    8E1721401AF
  • 8E1721401AL
    8E1721401F

LuK – spojky, dvouhmotové setrvačníky a převodové systémy | OE kvalita od Schaeffler

LuK je prémiová značka německého koncernu Schaeffler Group, kam patří i známé značky INA a FAG. Už od roku 1965 patří LuK mezi průkopníky v oblasti spojkových systémů a převodových komponentů. LuK vyvíjí a dodává své produkty přímo do prvovýroby automobilek jako Volkswagen, BMW, Mercedes-Benz, Audi, Ford či Hyundai. Díky tomu si můžete být jisti, že díly LuK mají stejnou kvalitu a životnost jako originální komponenty montované při výrobě nového vozu. [Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 511 0119 10 - Hlavní spojkový válec? Napište nám a my vám obratem odpovíme.