Náhradní autodíly od LuK

LuK 511 0172 10 - Hlavní spojkový válec

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

1 627,00 Kč
1 344,63 Kč bez DPH
  • 4005108587206
TOPRAN 108 382
Hlavní spojkový válec
527,00 Kč
NTY NSP-VW-002
Hlavní spojkový válec
617,00 Kč
A.B.S. 41211
Hlavní spojkový válec
622,00 Kč
JP GROUP 1130601300
Hlavní spojkový válec
747,00 Kč
MAXGEAR 46-0035
Hlavní spojkový válec
805,00 Kč
SAMKO F30053
Hlavní spojkový válec
827,00 Kč
LPR 2148
Hlavní spojkový válec
875,00 Kč
doporučujeme
BREMBO C 24 001
Hlavní spojkový válec
905,00 Kč
TRW PND320
Hlavní spojkový válec
1 208,00 Kč
FEBI BILSTEIN 34838
Hlavní spojkový válec
1 269,00 Kč
BORG & BECK BCM129
Hlavní spojkový válec
1 276,00 Kč
FTE 2103019
Hlavní spojkový válec
1 319,00 Kč
VALEO 874373
Hlavní spojkový válec
1 403,00 Kč
  • 1076417
    7317054
    95VW7A543BC
    95VW-7A543-BC
  • 95VW7A543BD
    95VW-7A543-BD
  • 7M0 721 401 C
    7M0 721 401 D
    7M0721401C
    7M0721401D
  • 7M0 721 401 C
    7M0 721 401 D
    7M0721401C
    7M0721401D

O firmě Luk

[Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 511 0172 10 - Hlavní spojkový válec? Napište nám a my vám obratem odpovíme.