Nejste si jistí správným výběrem autodílu pro vaše vozidlo? Vyhledáme jej za vás dle VIN!
Náhradní autodíly od LuK

LuK 511 0297 10 - Hlavní spojkový válec

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

1 684,00 Kč
1 391,74 Kč bez DPH
  • pro levostranně řízená vozidla
  • 4005108982254
  • Technické specifikace nebo cena se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.
KAMOKA 5750184
Hlavní spojkový válec
366,00 Kč
NTY NSP-PL-009
Hlavní spojkový válec
436,00 Kč
METELLI 55-0129
Hlavní spojkový válec
448,00 Kč
A.B.S. 41242
Hlavní spojkový válec
559,00 Kč
TOPRAN 207 028
Hlavní spojkový válec
614,00 Kč
MAXGEAR 46-0103
Hlavní spojkový válec
639,00 Kč
SAMKO F30029
Hlavní spojkový válec
719,00 Kč
LPR 2124
Hlavní spojkový válec
782,00 Kč
SAMKO F30395
Hlavní spojkový válec
803,00 Kč
doporučujeme
BREMBO C 59 001
Hlavní spojkový válec
869,00 Kč
doporučujeme
SACHS 6284 654 013
Hlavní spojkový válec
939,00 Kč
CIFAM 505-129
Hlavní spojkový válec
949,00 Kč
DELPHI LM80246
Hlavní spojkový válec
965,00 Kč
VALEO 874378
Hlavní spojkový válec
1 023,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 986 486 063
Hlavní spojkový válec
1 174,00 Kč
TRW PNB952
Hlavní spojkový válec
1 177,00 Kč
FEBI BILSTEIN 28691
Hlavní spojkový válec
1 229,00 Kč
DELPHI LM80749
Hlavní spojkový válec
1 318,00 Kč
TRW PNB570
Hlavní spojkový válec
1 459,00 Kč
FEBI BILSTEIN 177605
Hlavní spojkový válec
1 516,00 Kč
LuK 511 0787 10
Hlavní spojkový válec
1 738,00 Kč
VALEO 874364
Hlavní spojkový válec
1 859,00 Kč
  • OPEL
 
  • 90581565
  • 90581565
  • 90581565
  • 90581565

LuK – spojky, dvouhmotové setrvačníky a převodové systémy | OE kvalita od Schaeffler

LuK je prémiová značka německého koncernu Schaeffler Group, kam patří i známé značky INA a FAG. Už od roku 1965 patří LuK mezi průkopníky v oblasti spojkových systémů a převodových komponentů. LuK vyvíjí a dodává své produkty přímo do prvovýroby automobilek jako Volkswagen, BMW, Mercedes-Benz, Audi, Ford či Hyundai. Díky tomu si můžete být jisti, že díly LuK mají stejnou kvalitu a životnost jako originální komponenty montované při výrobě nového vozu. [Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 511 0297 10 - Hlavní spojkový válec? Napište nám a my vám obratem odpovíme.