Nejste si jistí správným výběrem autodílu pro vaše vozidlo? Vyhledáme jej za vás dle VIN!
Náhradní autodíly od LuK

LuK 511 0302 10 - Hlavní spojkový válec

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

1 799,00 Kč
1 486,78 Kč bez DPH
  • TL4
  • pro levostranně řízená vozidla
  • 4005108720412
  • Technické specifikace nebo cena se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.
NTY NSP-RE-010
Hlavní spojkový válec
482,00 Kč
METELLI 55-0243
Hlavní spojkový válec
559,00 Kč
TOPRAN 621 859
Hlavní spojkový válec
624,00 Kč
METELLI 55-0250
Hlavní spojkový válec
687,00 Kč
A.B.S. 61448
Hlavní spojkový válec
705,00 Kč
SAMKO F30301
Hlavní spojkový válec
982,00 Kč
DELPHI LM80742
Hlavní spojkový válec
987,00 Kč
SAMKO F30303
Hlavní spojkový válec
1 025,00 Kč
FEBI BILSTEIN 177907
Hlavní spojkový válec
1 274,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 986 486 180
Hlavní spojkový válec
1 368,00 Kč
doporučujeme
SACHS 6284 654 037
Hlavní spojkový válec
1 579,00 Kč
doporučujeme
BREMBO C 68 031
Hlavní spojkový válec
1 713,00 Kč
doporučujeme
BREMBO C 68 033
Hlavní spojkový válec
1 713,00 Kč
  • RENAULT
 
  • 30 61 000 18R
    30 61 018 08R
    30 61 090 84R
    306100018R
  • 306101808R
    306109084R

LuK – spojky, dvouhmotové setrvačníky a převodové systémy | OE kvalita od Schaeffler

LuK je prémiová značka německého koncernu Schaeffler Group, kam patří i známé značky INA a FAG. Už od roku 1965 patří LuK mezi průkopníky v oblasti spojkových systémů a převodových komponentů. LuK vyvíjí a dodává své produkty přímo do prvovýroby automobilek jako Volkswagen, BMW, Mercedes-Benz, Audi, Ford či Hyundai. Díky tomu si můžete být jisti, že díly LuK mají stejnou kvalitu a životnost jako originální komponenty montované při výrobě nového vozu. [Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 511 0302 10 - Hlavní spojkový válec? Napište nám a my vám obratem odpovíme.