Nejste si jistí správným výběrem autodílu pro vaše vozidlo? Vyhledáme jej za vás dle VIN!
Náhradní autodíly od LuK

LuK 511 0302 10 - Hlavní spojkový válec

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

1 799,00 Kč
1 486,78 Kč bez DPH
  • TL4
  • pro levostranně řízená vozidla
  • 4005108720412
  • Technické specifikace nebo cena se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.
NTY NSP-RE-010
Hlavní spojkový válec
479,00 Kč
KAMOKA 5750129
Hlavní spojkový válec
499,00 Kč
METELLI 55-0243
Hlavní spojkový válec
559,00 Kč
TOPRAN 621 859
Hlavní spojkový válec
624,00 Kč
METELLI 55-0250
Hlavní spojkový válec
687,00 Kč
A.B.S. 61448
Hlavní spojkový válec
705,00 Kč
DELPHI LM80742
Hlavní spojkový válec
986,00 Kč
SAMKO F30303
Hlavní spojkový válec
1 023,00 Kč
FEBI BILSTEIN 177907
Hlavní spojkový válec
1 274,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 986 486 180
Hlavní spojkový válec
1 368,00 Kč
doporučujeme
SACHS 6284 654 037
Hlavní spojkový válec
1 578,00 Kč
doporučujeme
BREMBO C 68 031
Hlavní spojkový válec
1 713,00 Kč
doporučujeme
BREMBO C 68 033
Hlavní spojkový válec
1 713,00 Kč
  • RENAULT
 
  • 30 61 000 18R
    30 61 018 08R
    30 61 090 84R
    306100018R
  • 306101808R
    306109084R

LuK – spojky, dvouhmotové setrvačníky a převodové systémy | OE kvalita od Schaeffler

LuK je prémiová značka německého koncernu Schaeffler Group, kam patří i známé značky INA a FAG. Už od roku 1965 patří LuK mezi průkopníky v oblasti spojkových systémů a převodových komponentů. LuK vyvíjí a dodává své produkty přímo do prvovýroby automobilek jako Volkswagen, BMW, Mercedes-Benz, Audi, Ford či Hyundai. Díky tomu si můžete být jisti, že díly LuK mají stejnou kvalitu a životnost jako originální komponenty montované při výrobě nového vozu. [Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 511 0302 10 - Hlavní spojkový válec? Napište nám a my vám obratem odpovíme.