Nejste si jistí správným výběrem autodílu pro vaše vozidlo? Vyhledáme jej za vás dle VIN!
Náhradní autodíly od LuK

LuK 511 0309 10 - Hlavní spojkový válec

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

1 606,00 Kč
1 327,27 Kč bez DPH
  • pro pravostranně řízená vozidla
  • 4005108720641
  • Technické specifikace nebo cena se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.
KAMOKA 5750015
Hlavní spojkový válec
379,00 Kč
KAMOKA 5750042
Hlavní spojkový válec
467,00 Kč
A.B.S. 61490
Hlavní spojkový válec
566,00 Kč
TOPRAN 702 775
Hlavní spojkový válec
582,00 Kč
METELLI 55-0210
Hlavní spojkový válec
612,00 Kč
SAMKO F30332
Hlavní spojkový válec
667,00 Kč
DELPHI LM80757
Hlavní spojkový válec
776,00 Kč
SAMKO F30168
Hlavní spojkový válec
826,00 Kč
SAMKO F30302
Hlavní spojkový válec
969,00 Kč
DELPHI LM80741
Hlavní spojkový válec
1 013,00 Kč
DELPHI LM80876
Hlavní spojkový válec
1 075,00 Kč
BORG & BECK BCM146
Hlavní spojkový válec
1 317,00 Kč
LuK 511 0306 10
Hlavní spojkový válec
1 415,00 Kč
doporučujeme
BREMBO C 68 035
Hlavní spojkový válec
1 447,00 Kč
LPR 2284
Hlavní spojkový válec
1 572,00 Kč
doporučujeme
BREMBO C 68 032
Hlavní spojkový válec
1 674,00 Kč
LPR 2435
Hlavní spojkový válec
1 735,00 Kč
VALEO 804822
Hlavní spojkový válec
1 748,00 Kč
doporučujeme
SACHS 6284 600 665
Hlavní spojkový válec
1 789,00 Kč
doporučujeme
SACHS 6284 600 648
Hlavní spojkový válec
2 242,00 Kč
VALEO 876116
Hlavní spojkový válec
2 683,00 Kč
  • RENAULT
 

LuK – spojky, dvouhmotové setrvačníky a převodové systémy | OE kvalita od Schaeffler

LuK je prémiová značka německého koncernu Schaeffler Group, kam patří i známé značky INA a FAG. Už od roku 1965 patří LuK mezi průkopníky v oblasti spojkových systémů a převodových komponentů. LuK vyvíjí a dodává své produkty přímo do prvovýroby automobilek jako Volkswagen, BMW, Mercedes-Benz, Audi, Ford či Hyundai. Díky tomu si můžete být jisti, že díly LuK mají stejnou kvalitu a životnost jako originální komponenty montované při výrobě nového vozu. [Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 511 0309 10 - Hlavní spojkový válec? Napište nám a my vám obratem odpovíme.