Náhradní autodíly od LuK

LuK 511 0318 10 - Hlavní spojkový válec

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

1 164,00 Kč
961,98 Kč bez DPH
  • se senzorem
  • 4005108616357
VIKA 77210919101
Hlavní spojkový válec
569,00 Kč
Borsehung B11513
Hlavní spojkový válec
669,00 Kč
METELLI 55-0076
Hlavní spojkový válec
689,00 Kč
A.B.S. 41453
Hlavní spojkový válec
692,00 Kč
NTY NSP-VW-004
Hlavní spojkový válec
728,00 Kč
CIFAM 505-076
Hlavní spojkový válec
739,00 Kč
MAXGEAR 46-0060
Hlavní spojkový válec
778,00 Kč
TOPRAN 114 441
Hlavní spojkový válec
815,00 Kč
FEBI BILSTEIN 33936
Hlavní spojkový válec
829,00 Kč
FTE 2114615
Hlavní spojkový válec
909,00 Kč
Metalcaucho 06124
Hlavní spojkový válec
912,00 Kč
VALEO 874301
Hlavní spojkový válec
948,00 Kč
doporučujeme
BREMBO C 85 020
Hlavní spojkový válec
966,00 Kč
TRW PNB481
Hlavní spojkový válec
968,00 Kč
doporučujeme
SACHS 6284 605 102
Hlavní spojkový válec
972,00 Kč
FTE 2114815
Hlavní spojkový válec
1 007,00 Kč
VALEO 2114815
Hlavní spojkový válec
1 037,00 Kč
VALEO 810607
Hlavní spojkový válec
1 119,00 Kč
VALEO 2114615
Hlavní spojkový válec
1 139,00 Kč
doporučujeme
ATE 24.2415-1713.3
Hlavní spojkový válec
1 294,00 Kč
JP GROUP 1130600402
Hlavní spojkový válec
1 839,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 986 486 153
Hlavní spojkový válec
2 189,00 Kč
  • 1K0 721 388 A
    1K0 721 388 AA
    1K0 721 388 AB
    1K0 721 388 AC
  • 1K0 721 388 B
    1K0 721 388 C
    1K0 721 388 G
    1K0 721 388 L
  • 1K0 721 388 M
    1K0 721 388 S
    1K0721388A
    1K0721388AA
  • 1K0721388AB
    1K0721388AC
    1K0721388B
    1K0721388C
  • 1K0721388G
    1K0721388L
    1K0721388M
    1K0721388S
  • 1K0 721 388 A
    1K0 721 388 AA
    1K0 721 388 AB
    1K0 721 388 AC
  • 1K0 721 388 B
    1K0 721 388 C
    1K0 721 388 G
    1K0 721 388 L
  • 1K0 721 388 M
    1K0 721 388 S
    1K0721388A
    1K0721388AA
  • 1K0721388AB
    1K0721388AC
    1K0721388B
    1K0721388C
  • 1K0721388G
    1K0721388L
    1K0721388M
    1K0721388S
  • 1K0 721 388 A
    1K0 721 388 AA
    1K0 721 388 AB
    1K0 721 388 AC
  • 1K0 721 388 B
    1K0 721 388 C
    1K0 721 388 G
    1K0 721 388 L
  • 1K0 721 388 M
    1K0 721 388 S
    1K0721388A
    1K0721388AA
  • 1K0721388AB
    1K0721388AC
    1K0721388B
    1K0721388C
  • 1K0721388G
    1K0721388L
    1K0721388M
    1K0721388S
  • 1K0 721 388 A
    1K0 721 388 AA
    1K0 721 388 AB
    1K0 721 388 AC
  • 1K0 721 388 B
    1K0 721 388 C
    1K0 721 388 G
    1K0 721 388 L
  • 1K0 721 388 M
    1K0 721 388 S
    1K0721388A
    1K0721388AA
  • 1K0721388AB
    1K0721388AC
    1K0721388B
    1K0721388C
  • 1K0721388G
    1K0721388L
    1K0721388M
    1K0721388S

O firmě Luk

[Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 511 0318 10 - Hlavní spojkový válec? Napište nám a my vám obratem odpovíme.