Náhradní autodíly od LuK

LuK 511 0774 10 - Hlavní spojkový válec

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

1 009,00 Kč
833,88 Kč bez DPH
  • pro vozidla bez start-stop funkce
  • 4014870508913
TRW PNB954
Hlavní spojkový válec
504,00 Kč
VIKA 77211056101
Hlavní spojkový válec
504,00 Kč
A.B.S. 41476
Hlavní spojkový válec
532,00 Kč
NTY NSP-VW-007
Hlavní spojkový válec
567,00 Kč
TOPRAN 114 039
Hlavní spojkový válec
603,00 Kč
METELLI 55-0260
Hlavní spojkový válec
707,00 Kč
SAMKO F30095
Hlavní spojkový válec
736,00 Kč
doporučujeme
SACHS 6284 654 019
Hlavní spojkový válec
794,00 Kč
FEBI BILSTEIN 34835
Hlavní spojkový válec
819,00 Kč
doporučujeme
SACHS 6284 600 769
Hlavní spojkový válec
887,00 Kč
FTE 2110815
Hlavní spojkový válec
1 009,00 Kč
VALEO 874844
Hlavní spojkový válec
1 069,00 Kč
doporučujeme
SACHS 6284 600 746
Hlavní spojkový válec
1 775,00 Kč
  • 7E0 721 401 E
    7E0721401E

O firmě Luk

[Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 511 0774 10 - Hlavní spojkový válec? Napište nám a my vám obratem odpovíme.