Náhradní autodíly od LuK

LuK 512 0470 10 - Pomocný spojkový válec

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

1 569,00 Kč
1 296,69 Kč bez DPH
  • 0EK
  • manuální převodovka
  • 4014870612184
A.B.S. 42026
Pomocný spojkový válec
437,00 Kč
LPR 3233
Pomocný spojkový válec
465,00 Kč
SAMKO M30220
Pomocný spojkový válec
484,00 Kč
NTY NSW-VW-002
Pomocný spojkový válec
489,00 Kč
doporučujeme
BREMBO E 85 005
Pomocný spojkový válec
519,00 Kč
NTY NSW-VW-006
Pomocný spojkový válec
529,00 Kč
SAMKO M30224
Pomocný spojkový válec
598,00 Kč
DELPHI LL80138
Pomocný spojkový válec
602,00 Kč
FEBI BILSTEIN 39438
Pomocný spojkový válec
618,00 Kč
LPR 3237
Pomocný spojkový válec
624,00 Kč
doporučujeme
BREMBO E 85 006
Pomocný spojkový válec
644,00 Kč
SAMKO M30226
Pomocný spojkový válec
659,00 Kč
LPR 3239
Pomocný spojkový válec
725,00 Kč
A.B.S. 41032
Pomocný spojkový válec
749,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 986 486 554
Pomocný spojkový válec
776,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 986 486 553
Pomocný spojkový válec
789,00 Kč
doporučujeme
BREMBO E 85 015
Pomocný spojkový válec
897,00 Kč
A.B.S. 41971
Pomocný spojkový válec
905,00 Kč
doporučujeme
ATE 24.2519-1706.3
Pomocný spojkový válec
979,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 986 486 577
Pomocný spojkový válec
1 687,00 Kč
  • Model
    Motor
    Výkon
    Ve výrobě
  • FABIA I (6Y2)
    37 kW / 50 HP
    12.1999 - 08.2002
  • 40 kW / 54 HP
    07.2001 - 04.2007
  • 47 kW / 64 HP
    01.2003 - 03.2008
  • 50 kW / 68 HP
    08.1999 - 05.2003
  • 44 kW / 60 HP
    08.2000 - 08.2002
  • 74 kW / 100 HP
    12.1999 - 03.2008
  • 55 kW / 75 HP
    12.1999 - 03.2008
  • 55 kW / 75 HP
    04.2003 - 03.2008
  • 51 kW / 70 HP
    10.2005 - 03.2008
  • 59 kW / 80 HP
    10.2005 - 03.2008
  • 47 kW / 64 HP
    12.1999 - 03.2008
  • 74 kW / 100 HP
    01.2000 - 03.2008
  • 96 kW / 130 HP
    06.2003 - 03.2008
  • 85 kW / 116 HP
    12.1999 - 03.2008
  • FABIA I Combi (6Y5)
    40 kW / 54 HP
    07.2001 - 12.2007
  • 47 kW / 64 HP
    01.2003 - 12.2007
  • 50 kW / 68 HP
    04.2000 - 05.2003
  • 44 kW / 60 HP
    04.2000 - 03.2003
  • 74 kW / 100 HP
    04.2000 - 12.2007
  • 55 kW / 75 HP
    05.2000 - 12.2007
  • 59 kW / 80 HP
    04.2006 - 12.2007
  • 55 kW / 75 HP
    04.2003 - 12.2007
  • 51 kW / 70 HP
    10.2005 - 12.2007
  • 59 kW / 80 HP
    10.2005 - 12.2007
  • 47 kW / 64 HP
    04.2000 - 12.2007
  • 74 kW / 100 HP
    04.2000 - 12.2007
  • 85 kW / 116 HP
    04.2000 - 12.2007
  • FABIA I limuzína (6Y3)
    40 kW / 54 HP
    07.2001 - 12.2007
  • 47 kW / 64 HP
    01.2003 - 12.2007
  • 44 kW / 60 HP
    04.2000 - 08.2002
  • 1U0 721 261 A
    1U0721261A
  • 1U0 721 261 A
    1U0721261A
  • 1U0 721 261 A
    1U0721261A

O firmě Luk

[Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 512 0470 10 - Pomocný spojkový válec? Napište nám a my vám obratem odpovíme.