Nejste si jistí správným výběrem autodílu pro vaše vozidlo? Vyhledáme jej za vás dle VIN!
Náhradní autodíly od LuK

LuK 512 0480 10 - Pomocný spojkový válec

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

508,00 Kč
419,83 Kč bez DPH
  • 200705
  • 11130
  • 4014870687472
  • Technické specifikace nebo cena se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.
NTY NSW-CT-002
Pomocný spojkový válec
329,00 Kč
MAXGEAR 46-0142
Pomocný spojkový válec
336,00 Kč
doporučujeme
SACHS 6283 605 039
Pomocný spojkový válec
352,00 Kč
doporučujeme
SACHS 6283 000 131
Pomocný spojkový válec
353,00 Kč
FTE 3100819
Pomocný spojkový válec
354,00 Kč
VALEO 874701
Pomocný spojkový válec
369,00 Kč
VALEO 3100819
Pomocný spojkový válec
382,00 Kč
TRW PJD240
Pomocný spojkový válec
415,00 Kč
LPR 3048
Pomocný spojkový válec
419,00 Kč
SAMKO M30056
Pomocný spojkový válec
429,00 Kč
doporučujeme
SACHS 6283 605 026
Pomocný spojkový válec
488,00 Kč
FEBI BILSTEIN 103497
Pomocný spojkový válec
492,00 Kč
LPR 3013
Pomocný spojkový válec
493,00 Kč
FTE 3100519
Pomocný spojkový válec
499,00 Kč
SAMKO M30021
Pomocný spojkový válec
499,00 Kč
VALEO 874703
Pomocný spojkový válec
499,00 Kč
doporučujeme
SACHS 6283 605 025
Pomocný spojkový válec
502,00 Kč
TRW PJD233
Pomocný spojkový válec
509,00 Kč
MAXGEAR 46-0163
Pomocný spojkový válec
512,00 Kč
VALEO 3100419
Pomocný spojkový válec
523,00 Kč
SAMKO M30047
Pomocný spojkový válec
565,00 Kč
VALEO 874743
Pomocný spojkový válec
579,00 Kč
doporučujeme
ATE 24.2519-1710.3
Pomocný spojkový válec
678,00 Kč
DELPHI LL80164
Pomocný spojkový válec
685,00 Kč
CIFAM 404-046
Pomocný spojkový válec
692,00 Kč
FEBEST 2580-B9
Pomocný spojkový válec
729,00 Kč
doporučujeme
BREMBO E 61 009
Pomocný spojkový válec
814,00 Kč
doporučujeme
BREMBO E 61 007
Pomocný spojkový válec
819,00 Kč
BLUE PRINT ADK83605
Pomocný spojkový válec
906,00 Kč
LPR 3039
Pomocný spojkový válec
919,00 Kč
  • CITROËN
  • PEUGEOT
 
  • 96 585 924 80
    96 814 955 80
    96 839 778 80
    9658592480
  • 9681495580
    9683977880
  • 2182.99
    2182.A7
    218299
    2182A7
  • 96 585 924 80
    96 814 955 80
    96 839 778 80
    9658592480
    9681495580
  • 9683977880

LuK – spojky, dvouhmotové setrvačníky a převodové systémy | OE kvalita od Schaeffler

LuK je prémiová značka německého koncernu Schaeffler Group, kam patří i známé značky INA a FAG. Už od roku 1965 patří LuK mezi průkopníky v oblasti spojkových systémů a převodových komponentů. LuK vyvíjí a dodává své produkty přímo do prvovýroby automobilek jako Volkswagen, BMW, Mercedes-Benz, Audi, Ford či Hyundai. Díky tomu si můžete být jisti, že díly LuK mají stejnou kvalitu a životnost jako originální komponenty montované při výrobě nového vozu. [Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 512 0480 10 - Pomocný spojkový válec? Napište nám a my vám obratem odpovíme.