Náhradní autodíly od LuK

LuK 500 0249 11 - Vysouvací ložisko

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

137,00 Kč
113,22 Kč bez DPH
FEBI BILSTEIN 07375
Vysouvací ložisko
98,00 Kč
FEBI BILSTEIN 07376
Vysouvací ložisko
102,00 Kč
doporučujeme
SACHS 3151 802 003
Vysouvací ložisko
108,00 Kč
JP GROUP 1130300600
Vysouvací ložisko
118,00 Kč
JP GROUP 1130300601
Vysouvací ložisko
133,00 Kč
doporučujeme
SKF VKC 2195
Vysouvací ložisko
298,00 Kč
VALEO 355562
Vysouvací ložisko
393,00 Kč
  • Model
    Motor
    Výkon
    Ve výrobě
  • A3 (8L1)
    74 kW / 101 HP
    09.1996 - 05.2003
  • 75 kW / 102 HP
    08.2000 - 05.2003
  • MAESTRO Fastback (XC)
    46 kW / 63 HP
    03.1983 - 08.1985
  • 49 kW / 67 HP
    03.1983 - 08.1990
  • 59 kW / 80 HP
    03.1983 - 10.1984
  • 61 kW / 83 HP
    03.1983 - 08.1990
  • 72 kW / 98 HP
    03.1983 - 08.1985
  • 73 kW / 99 HP
    03.1983 - 08.1990
  • MONTEGO (XE)
    50 kW / 68 HP
    10.1984 - 08.1988
  • 61 kW / 83 HP
    04.1984 - 08.1988
  • MONTEGO kombi (XE)
    61 kW / 83 HP
    10.1984 - 08.1988
  • MAESTRO Šikmá zadní část
    49 kW / 67 HP
    09.1990 - 01.1995
  • MONTEGO Estate (XE)
    50 kW / 68 HP
    10.1984 - 10.1988
  • CORDOBA (6K1, 6K2)
    55 kW / 75 HP
    05.1994 - 06.1999
  • 74 kW / 101 HP
    07.1996 - 10.2002
  • 66 kW / 90 HP
    02.1993 - 09.2002
  • 95 kW / 129 HP
    10.1993 - 08.1996
  • 50 kW / 68 HP
    02.1993 - 08.1996
  • 47 kW / 64 HP
    01.1996 - 08.1996
  • 47 kW / 64 HP
    08.1996 - 06.1999
  • 50 kW / 68 HP
    06.1999 - 10.2002
  • 55 kW / 75 HP
    02.1993 - 08.1996
  • 85 kW / 115 HP
    02.1993 - 06.1999
  • CORDOBA Vario (6K5)
    74 kW / 101 HP
    09.1996 - 12.2002
  • 55 kW / 75 HP
    05.1997 - 06.1999
  • 47 kW / 64 HP
    09.1996 - 06.1999
  • 50 kW / 68 HP
    06.1999 - 12.2002
  • IBIZA II (6K1)
    55 kW / 75 HP
    09.1994 - 06.1999
  • 74 kW / 101 HP
    04.1996 - 02.2002
  • 66 kW / 90 HP
    03.1993 - 08.1999
  • GRB 240
    GRB 527
    GRB240
    GRB527
  • 020 141 165
    020 141 165 A
    020 141 165 B
    020 141 165 C
  • 020 141 165 D
    020 141 165 E
    020 141 165 F
    020 141 165 G
  • 020 141 165 H
    020 141 165 J
    020141165
    020141165A
  • 020141165B
    020141165C
    020141165D
    020141165E
  • 020141165F
    020141165G
    020141165H
    020141165J
  • GRB240
    GRB527
  • 020 141 165
    020 141 165 A
    020 141 165 B
    020 141 165 C
  • 020 141 165 D
    020 141 165 E
    020 141 165 F
    020 141 165 G
  • 020 141 165 H
    020 141 165 J
    020141165
    020141165A
  • 020141165B
    020141165C
    020141165D
    020141165E
  • 020141165F
    020141165G
    020141165H
    020141165J
  • 020 141 165 E
    020141165E
  • 020 141 165
    020 141 165 A
    020 141 165 B
    020 141 165 C
  • 020 141 165 D
    020 141 165 E
    020 141 165 F
    020 141 165 G
  • 020 141 165 H
    020 141 165 J
    020141165
    020141165A
  • 020141165B
    020141165C
    020141165D
    020141165E
  • 020141165F
    020141165G
    020141165H
    020141165J

O firmě Luk

[Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 500 0249 11 - Vysouvací ložisko? Napište nám a my vám obratem odpovíme.