Nejste si jistí správným výběrem autodílu pro vaše vozidlo? Vyhledáme jej za vás dle VIN!
Náhradní autodíly od LuK

LuK 511 0694 10 - Hlavní spojkový válec

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

1 467,00 Kč
1 212,40 Kč bez DPH
  • 2011
  • pro vozidla bez start-stop funkce
  • 4014870172251
  • Technické specifikace nebo cena se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.
NTY NSP-VW-005
Hlavní spojkový válec
195,00 Kč
KAMOKA 5750037
Hlavní spojkový válec
338,00 Kč
KAMOKA 5750086
Hlavní spojkový válec
349,00 Kč
Borsehung B17872
Hlavní spojkový válec
385,00 Kč
A.B.S. 51733
Hlavní spojkový válec
404,00 Kč
KAMOKA 5750150
Hlavní spojkový válec
409,00 Kč
NTY NSP-VW-010
Hlavní spojkový válec
413,00 Kč
MAXGEAR 46-0042
Hlavní spojkový válec
429,00 Kč
TRW PNB951
Hlavní spojkový válec
454,00 Kč
METELLI 55-0165
Hlavní spojkový válec
529,00 Kč
Borsehung B17916
Hlavní spojkový válec
545,00 Kč
TOPRAN 110 793
Hlavní spojkový válec
548,00 Kč
JP GROUP 1130601200
Hlavní spojkový válec
674,00 Kč
TOPRAN 114 411
Hlavní spojkový válec
697,00 Kč
A.B.S. 61412
Hlavní spojkový válec
702,00 Kč
TOPRAN 115 434
Hlavní spojkový válec
722,00 Kč
doporučujeme
SACHS 6284 654 007
Hlavní spojkový válec
726,00 Kč
LPR 2116
Hlavní spojkový válec
749,00 Kč
SAMKO F30256
Hlavní spojkový válec
796,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 986 486 060
Hlavní spojkový válec
826,00 Kč
FEBI BILSTEIN 32583
Hlavní spojkový válec
854,00 Kč
LPR 2388
Hlavní spojkový válec
1 028,00 Kč
DELPHI LM80859
Hlavní spojkový válec
1 046,00 Kč
doporučujeme
BREMBO C 85 005
Hlavní spojkový válec
1 069,00 Kč
LPR 2389
Hlavní spojkový válec
1 069,00 Kč
LuK 511 0105 10
Hlavní spojkový válec
1 082,00 Kč
VALEO 874300
Hlavní spojkový válec
1 126,00 Kč
BORG & BECK BCM216
Hlavní spojkový válec
1 156,00 Kč
METELLI 55-0164
Hlavní spojkový válec
1 263,00 Kč
FEBI BILSTEIN 103994
Hlavní spojkový válec
1 309,00 Kč
doporučujeme
SACHS 6284 605 058
Hlavní spojkový válec
1 409,00 Kč
doporučujeme
SACHS 6284 605 053
Hlavní spojkový válec
1 434,00 Kč
FEBI BILSTEIN 103990
Hlavní spojkový válec
1 548,00 Kč
VALEO 2116215
Hlavní spojkový válec
1 562,00 Kč
LuK 511 0785 10
Hlavní spojkový válec
1 599,00 Kč
doporučujeme
BREMBO C 85 030
Hlavní spojkový válec
1 679,00 Kč
doporučujeme
BREMBO C 85 029
Hlavní spojkový válec
1 705,00 Kč
  • SEAT
  • ŠKODA
  • VW
 
  • 6R0 721 405
    6R0721405
  • 6R0 721 405
    6R0721405
  • 6R0 721 388
    6R0 721 388 E
    6R0 721 388 G
    6R0 721 405
  • 6R0 721 405 C
    6R0 721 405 E
    6R0721388
    6R0721388E
    6R0721388G
  • 6R0721405
    6R0721405C
    6R0721405E

LuK – spojky, dvouhmotové setrvačníky a převodové systémy | OE kvalita od Schaeffler

LuK je prémiová značka německého koncernu Schaeffler Group, kam patří i známé značky INA a FAG. Už od roku 1965 patří LuK mezi průkopníky v oblasti spojkových systémů a převodových komponentů. LuK vyvíjí a dodává své produkty přímo do prvovýroby automobilek jako Volkswagen, BMW, Mercedes-Benz, Audi, Ford či Hyundai. Díky tomu si můžete být jisti, že díly LuK mají stejnou kvalitu a životnost jako originální komponenty montované při výrobě nového vozu. [Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 511 0694 10 - Hlavní spojkový válec? Napište nám a my vám obratem odpovíme.