Náhradní autodíly od LuK

LuK 410 0007 10 - Vodící spojkové ložisko

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde.

124,00 Kč
102,48 Kč bez DPH
Pro náhradní díl LuK 410 0007 10 - Vodící spojkové ložisko bohužel aktuálně nemáme náhradu.
  • Model
    Motor
    Výkon
    Ve výrobě
  • 1500,1600 (31)
    40 kW / 54 HP
    08.1965 - 07.1973
  • 40 kW / 54 HP
    08.1965 - 07.1973
  • 1500,1600 Šikmá zadní část (31)
    40 kW / 54 HP
    08.1965 - 07.1973
  • KAEFER
    25 kW / 34 HP
    01.1960 - 12.1985
  • 32 kW / 44 HP
    01.1970 - 01.1973
  • 25 kW / 34 HP
    08.1969 - 08.1972
  • 32 kW / 44 HP
    08.1970 - 08.1972
  • 37 kW / 50 HP
    01.1970 - 01.1973
  • 25 kW / 34 HP
    07.1972 - 02.1976
  • 32 kW / 44 HP
    08.1972 - 07.1975
  • 35 kW / 48 HP
    08.1972 - 12.1979
  • 37 kW / 50 HP
    08.1972 - 12.1979
  • 37 kW / 50 HP
    07.1970 - 01.1973
  • KAEFER Kabriolet (15)
    37 kW / 50 HP
    07.1970 - 06.1979
  • 25 kW / 34 HP
    04.1975 - 12.1979
  • 32 kW / 44 HP
    07.1970 - 03.1981
  • TRANSPORTER T1 Krabice (21, 23)
    32 kW / 44 HP
    02.1962 - 12.1968
  • 35 kW / 48 HP
    08.1964 - 12.1968
  • TRANSPORTER T1 valník/podvozek (26)
    32 kW / 44 HP
    06.1966 - 10.1970
  • 35 kW / 48 HP
    08.1964 - 12.1968
  • TRANSPORTER T2 autobus (22, 23, 24)
    37 kW / 50 HP
    08.1970 - 04.1979
  • 49 kW / 66 HP
    08.1971 - 10.1973
  • 50 kW / 68 HP
    11.1973 - 07.1975
  • 51 kW / 70 HP
    08.1975 - 04.1979
  • TRANSPORTER T2 Krabice (21, 23)
    37 kW / 50 HP
    08.1970 - 07.1979
  • 49 kW / 67 HP
    08.1971 - 12.1973
  • 50 kW / 68 HP
    11.1973 - 07.1975
  • 51 kW / 69 HP
    08.1976 - 07.1979
  • TRANSPORTER T2 valník/podvozek (21, 26)
    37 kW / 50 HP
    08.1968 - 07.1979
  • TRANSPORTER T3 autobus (25_)
    37 kW / 50 HP
    05.1979 - 12.1982
  • 4001.047.066.000
    4001047066000
  • 9303104
  • 91106383003
    91106-383-003
  • 2993 751
    2993751
  • 09303104
  • 82 00 018 943
    8200018943
  • 1377633
  • 111 105 313 A
    111105313A

O firmě Luk

[Více zde]

Spojková lamela LuK s novými předřadnými tlumiči

Tlumiče torzních kmitů s 6 pružinami s předřadnými tlumiči pro vyšší výkonost [Více zde]

LuK Repset DMF kompletní řešení orientované na praxi!

RepSet DMF (Dual Mass Flywheel) je doplněním k již existujícím opravárenským sadám Luk RepSet a LuK RepSetPro! Tyto nové sady nabízejí kompletní řešení, protože obsahují veškeré díly potřebné pro profesionální opravu spojky. Vedle spojkové lamely a přítlačného kotou- če spojky obsahují také dvouhmotový setrvačník, vypínací ložisko popř. hydraulické centrální vypínací ložisko, vodící pouzdro (pokud je součástí programu Schaeff ler Automotive Aft ermarket) a veškeré potřebné šrouby pro upevnění dvouhmotového setrvačníku na klikovou hřídel, a to vše v kompletní sadě. [Více zde]

Poškození setrvačníku a jeho příčiny

Popis závad a jejich příčina + fotografické znázornění. [Více zde]

Speciální konstrukce dvouhmotových setrvačníků - Kompaktní dvouhmotový setrvačník (DFC)

Toto speciální provedení dvouhmotového setrvačníku je tvořeno předsmontovaným, navzájem sladěným celkem, složeným z vlastního dvouhmotového setrvačníku, spojkové lamely a přítlačného kotouče. [Více zde]

Dvouhmotový setrvačník LUK

Spalovací motor pracuje v periodických cyklech, při kterých dochází ke kolísání otáček a vzniku torzních kmitů. Přitom vznikající hluky jako rachot převodovky, dunění, rezonance karoserie a také kolísání výkonu ovlivňují jízdní a zvukový komfort ve vozidle. Cílovým zadáním při vývoji dvouhmotového setrvačníku tedy bylo, v maximální možné míře oddělit torzně kmitající hmotu motoru od zbývajících částí hnacího systému. [Více zde]

Spojkové sady a setrvačníky LUK

Centrální vypínací ložiska, Dvou hmotové setrvačníky, Lamely, přítlačné talíře, ložiska, Opravné sady pro převodovky [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu LuK 410 0007 10 - Vodící spojkové ložisko? Napište nám a my vám obratem odpovíme.