Náhradní autodíly od NGK

NGK 0583 - Sada kabelů pro zapalování

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde. Doporučujeme autodíly NGK pro vysokou kvalitu a výborné zkušenosti s touto značku.

292,00 Kč
241,32 Kč bez DPH
  • 599
  • 2
  • Kabel zapalování s integr.odporem
  • černá
  • RC-CT402
  • 87295005835
Pro náhradní díl NGK 0583 - Sada kabelů pro zapalování bohužel aktuálně nemáme náhradu.
  • Model
    Motor
    Výkon
    Ve výrobě
  • 2 CV
    17 kW / 23 HP
    01.1970 - 12.1975
  • 21 kW / 29 HP
    02.1970 - 10.1985
  • 18 kW / 24 HP
    09.1975 - 06.1981
  • 20 kW / 27 HP
    08.1979 - 07.1990
  • ACADIANE
    23 kW / 31 HP
    08.1978 - 10.1988
  • 22 kW / 30 HP
    08.1978 - 10.1988
  • AMI
    24 kW / 33 HP
    05.1968 - 07.1969
  • 24 kW / 33 HP
    07.1969 - 12.1977
  • AMI Break
    24 kW / 33 HP
    05.1968 - 07.1969
  • 24 kW / 33 HP
    07.1969 - 12.1977
  • DYANE
    17 kW / 23 HP
    04.1968 - 07.1975
  • 21 kW / 29 HP
    12.1968 - 10.1984
  • 24 kW / 33 HP
    05.1972 - 12.1980
  • MEHARI
    19 kW / 26 HP
    05.1968 - 10.1979
  • 21 kW / 29 HP
    10.1979 - 10.1987
  • 21 kW / 29 HP
    10.1979 - 10.1987
  • VISA
    25 kW / 34 HP
    09.1978 - 06.1988
  • 24 kW / 33 HP
    07.1982 - 03.1991
  • 95 495 940
    95 581 882
    95 584 562
  • 95 495 940
    95 581 882
    95 584 562

O firmě NGK

Japonská firma NGK je předním výrobce zapalovacích svíček, krytů zapalovacích svíček, žhavících svíček a Lambda sond. Využívá moderní technologie, japonský systém řízení výrobních procesů a dbá na vysokou kvalitu svých produktů. Díky tomu nemá ve světě přímou konkurenci. Je největším dodavatelem svíček pro automobilky po celém světě. [Více zde]

Základní znalosti o zapalovacích cívkách

Podstatnou funkcí zapalovací cívky je vytvoření vysokého napětí, které na zapalovací svíčce ve válci přeskočí mezi střední a zemní elektrodou, přičemž vznikne zapalovací jiskra. [Více zde]

NGK lambda sondy - jejich princip a proč jsou důležité ve vozidle

Při spalování paliva vznikají vedle neškodných látek jako voda, oxid uhličitý a dusík, také nebezpečné látky jako např. oxid uhelnatý, oxidy dusíku a uhlovodíky. [Více zde]

Žhavící svíčky NGK - rozdíl mezi kovovými a keramickými

Důvod: Dieselové motory jsou samo vznětové motory. Okolní vzduch je nasáván a ve válcích je mimořádně silně stlačen. Kompresní poměr přitom činí až 25:1. Díky této kompresi dosáhne nasávaný vzduch teplotu mezi 700 a 900 °C. Když se nyní přidá palivo, dojde k jeho vznícení na základě vysoké teploty.. [Více zde]

Zapalovací svíčky s elektrodami ze vzácných kovů

Iridiové zapalovací svíčky

Iridiové zapalovací svíčky NGK představují v současnosti technicky nejhodnotnější řešení. Mají na středové elektrodě hrot ze slitiny s iridiem. Ten je přivařen speciálním technologickým postupem pomocí laseru. [Více zde]

Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm

Tyto zapalovací svíčky byly vyvinuty pro motory náchylné na znečištění sazemi a pro příslušný způsob jízdy.Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm mají těleso, které je vytaženo blíže k izolátoru. [Více zde]

LPG Laserline: Specialista na provoz s plynem

Stále více sériově vybavených vozidel používá zemní plyn a stále více řidičů si nechá přestavět svá benzínová vozidla na provoz s kapalným plynem. Protože se spalování plynu značně liší od spalování benzínu, vyvinula NGK speciální zapalovací svíčky pro provoz s plynem a sloučila jej do „rychloobrátkového sortimentu“: LPG LaserLine. [Více zde]

Zapalovací svíčky V-Line

Pravidelně se V-Line přizpůsobuje stavu vozového parku. Dnes zahrnuje 45 typů zapalovacích svíček a nabízí vždy optimální zapalovací svíčky pro více než 6 tisíce aplikací ve vozidlech – to odpovídá pokrytí trhu přibližně 90 procent. Díky systému zkrácených objednacích čísel používanému u NGK lze správnou zapalovací svíčku pro automobil vyhledat a objednat mimořádně rychle. [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu NGK 0583 - Sada kabelů pro zapalování? Napište nám a my vám obratem odpovíme.