Nejste si jistí správným výběrem autodílu pro vaše vozidlo? Vyhledáme jej za vás dle VIN!
Náhradní autodíly od NGK

NGK 48264 - Zapalovací cívka

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde. Doporučujeme autodíly NGK pro vysokou kvalitu a výborné zkušenosti s touto značku.

709,00 Kč
585,95 Kč bez DPH
  • 8
  • 200512
  • 25552
  • 23787
  • 8
  • 200512
  • 25552
  • 23787
  • 23789
  • 2
  • 2 pólová
  • SAE/M4
  • U4017
  • 4010326482646
  • Technické specifikace nebo cena se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.
NTY ECZ-CH-017
Zapalovací cívka
344,00 Kč
BREMI 20449
Zapalovací cívka
369,00 Kč
MAXGEAR 13-0339
Zapalovací cívka
479,00 Kč
NTY ECZ-CH-006
Zapalovací cívka
482,00 Kč
BREMI 20417
Zapalovací cívka
517,00 Kč
ESEN SKV 03SKV250
Zapalovací cívka
663,00 Kč
BERU ZS598
Zapalovací cívka
689,00 Kč
MEAT & DORIA 10650
Zapalovací cívka
792,00 Kč
doporučujeme
HELLA 5DA 230 035-951
Zapalovací cívka
892,00 Kč
NGK 48265
Zapalovací cívka
1 049,00 Kč
  • CHRYSLER
  • DODGE
  • JEEP
 
  • 56028394AB
    56028394AC
    56028394AD
  • 56028394AB
    56028394AC
    56028394AD

NGK – zapalovací a žhavicí svíčky, lambda sondy a senzory | OE kvalita z Japonska

NGK je světově proslulá japonská značka, která byla založena už v roce 1936. Patří mezi největší výrobce zapalovacích a žhavicích svíček na světě a zároveň pod značkou NTK dodává i lambda sondy, senzory NOx, teploty výfukových plynů a další elektronické snímače. [Více zde]

Základní znalosti o zapalovacích cívkách

Podstatnou funkcí zapalovací cívky je vytvoření vysokého napětí, které na zapalovací svíčce ve válci přeskočí mezi střední a zemní elektrodou, přičemž vznikne zapalovací jiskra. [Více zde]

NGK lambda sondy - jejich princip a proč jsou důležité ve vozidle

Při spalování paliva vznikají vedle neškodných látek jako voda, oxid uhličitý a dusík, také nebezpečné látky jako např. oxid uhelnatý, oxidy dusíku a uhlovodíky. [Více zde]

Žhavící svíčky NGK - rozdíl mezi kovovými a keramickými

Důvod: Dieselové motory jsou samo vznětové motory. Okolní vzduch je nasáván a ve válcích je mimořádně silně stlačen. Kompresní poměr přitom činí až 25:1. Díky této kompresi dosáhne nasávaný vzduch teplotu mezi 700 a 900 °C. Když se nyní přidá palivo, dojde k jeho vznícení na základě vysoké teploty.. [Více zde]

Zapalovací svíčky s elektrodami ze vzácných kovů

Iridiové zapalovací svíčky

Iridiové zapalovací svíčky NGK představují v současnosti technicky nejhodnotnější řešení. Mají na středové elektrodě hrot ze slitiny s iridiem. Ten je přivařen speciálním technologickým postupem pomocí laseru. [Více zde]

Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm

Tyto zapalovací svíčky byly vyvinuty pro motory náchylné na znečištění sazemi a pro příslušný způsob jízdy.Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm mají těleso, které je vytaženo blíže k izolátoru. [Více zde]

LPG Laserline: Specialista na provoz s plynem

Stále více sériově vybavených vozidel používá zemní plyn a stále více řidičů si nechá přestavět svá benzínová vozidla na provoz s kapalným plynem. Protože se spalování plynu značně liší od spalování benzínu, vyvinula NGK speciální zapalovací svíčky pro provoz s plynem a sloučila jej do „rychloobrátkového sortimentu“: LPG LaserLine. [Více zde]

Zapalovací svíčky V-Line

Pravidelně se V-Line přizpůsobuje stavu vozového parku. Dnes zahrnuje 45 typů zapalovacích svíček a nabízí vždy optimální zapalovací svíčky pro více než 6 tisíce aplikací ve vozidlech – to odpovídá pokrytí trhu přibližně 90 procent. Díky systému zkrácených objednacích čísel používanému u NGK lze správnou zapalovací svíčku pro automobil vyhledat a objednat mimořádně rychle. [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu NGK 48264 - Zapalovací cívka? Napište nám a my vám obratem odpovíme.