Nejste si jistí správným výběrem autodílu pro vaše vozidlo? Vyhledáme jej za vás dle VIN!
Náhradní autodíly od NGK

NGK 49530 - Zapalovací cívka

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde. Doporučujeme autodíly NGK pro vysokou kvalitu a výborné zkušenosti s touto značku.

622,00 Kč
514,05 Kč bez DPH
  • 31331
  • 33185
  • 44620
  • 44621
  • 31331
  • 33185
  • 44620
  • 44621
  • 4
  • 1
  • 3 pólová
  • Provedení koncovky SAE
  • 14 V
  • černá
  • U5423
  • 10326495301
  • Technické specifikace nebo cena se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.
DENCKERMANN E100106
Zapalovací cívka
419,00 Kč
Oyodo 70E9063-OYO
Zapalovací cívka
419,00 Kč
MAXGEAR 13-0246
Zapalovací cívka
498,00 Kč
FACET 9.6523 OE Equivalent
Zapalovací cívka OE Equivalent
549,00 Kč
doporučujeme
HELLA 5DA 358 101-451
Zapalovací cívka
628,00 Kč
BREMI 20669
Zapalovací cívka
642,00 Kč
VEMO V25-70-0032
Zapalovací cívka
657,00 Kč
DELPHI GN10645-12B1
Zapalovací cívka
668,00 Kč
doporučujeme
HELLA 5DA 230 036-661
Zapalovací cívka
869,00 Kč
  • FORD
 
  • 1800554
    1836729
    DS7G12A366BB
    DS7Z12029A
  • DS7Z12029B

NGK – zapalovací a žhavicí svíčky, lambda sondy a senzory | OE kvalita z Japonska

NGK je světově proslulá japonská značka, která byla založena už v roce 1936. Patří mezi největší výrobce zapalovacích a žhavicích svíček na světě a zároveň pod značkou NTK dodává i lambda sondy, senzory NOx, teploty výfukových plynů a další elektronické snímače. [Více zde]

Základní znalosti o zapalovacích cívkách

Podstatnou funkcí zapalovací cívky je vytvoření vysokého napětí, které na zapalovací svíčce ve válci přeskočí mezi střední a zemní elektrodou, přičemž vznikne zapalovací jiskra. [Více zde]

NGK lambda sondy - jejich princip a proč jsou důležité ve vozidle

Při spalování paliva vznikají vedle neškodných látek jako voda, oxid uhličitý a dusík, také nebezpečné látky jako např. oxid uhelnatý, oxidy dusíku a uhlovodíky. [Více zde]

Žhavící svíčky NGK - rozdíl mezi kovovými a keramickými

Důvod: Dieselové motory jsou samo vznětové motory. Okolní vzduch je nasáván a ve válcích je mimořádně silně stlačen. Kompresní poměr přitom činí až 25:1. Díky této kompresi dosáhne nasávaný vzduch teplotu mezi 700 a 900 °C. Když se nyní přidá palivo, dojde k jeho vznícení na základě vysoké teploty.. [Více zde]

Zapalovací svíčky s elektrodami ze vzácných kovů

Iridiové zapalovací svíčky

Iridiové zapalovací svíčky NGK představují v současnosti technicky nejhodnotnější řešení. Mají na středové elektrodě hrot ze slitiny s iridiem. Ten je přivařen speciálním technologickým postupem pomocí laseru. [Více zde]

Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm

Tyto zapalovací svíčky byly vyvinuty pro motory náchylné na znečištění sazemi a pro příslušný způsob jízdy.Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm mají těleso, které je vytaženo blíže k izolátoru. [Více zde]

LPG Laserline: Specialista na provoz s plynem

Stále více sériově vybavených vozidel používá zemní plyn a stále více řidičů si nechá přestavět svá benzínová vozidla na provoz s kapalným plynem. Protože se spalování plynu značně liší od spalování benzínu, vyvinula NGK speciální zapalovací svíčky pro provoz s plynem a sloučila jej do „rychloobrátkového sortimentu“: LPG LaserLine. [Více zde]

Zapalovací svíčky V-Line

Pravidelně se V-Line přizpůsobuje stavu vozového parku. Dnes zahrnuje 45 typů zapalovacích svíček a nabízí vždy optimální zapalovací svíčky pro více než 6 tisíce aplikací ve vozidlech – to odpovídá pokrytí trhu přibližně 90 procent. Díky systému zkrácených objednacích čísel používanému u NGK lze správnou zapalovací svíčku pro automobil vyhledat a objednat mimořádně rychle. [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu NGK 49530 - Zapalovací cívka? Napište nám a my vám obratem odpovíme.