Náhradní autodíly od NGK

NGK 1441 D-Power - Žhavící svíčka

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde. Doporučujeme autodíly NGK pro vysokou kvalitu a výborné zkušenosti s touto značku.

222,00 Kč
183,47 Kč bez DPH
  • Ocel-žhavící svíčky
  • 11,0 V
  • 5,0 A
  • 0,9 Ohm
  • Ocel-žhavící svíčky
  • 11,0 V
  • 5,0 A
  • 0,9 Ohm
  • 108,0 mm
  • 27,0 mm
  • M10 x 1,0
  • 17 Nm
  • 10 mm
  • M4 / 0,8-1,5 Nm
  • Y-504J
  • 87295114414
KAMOKA KP051
Žhavící svíčka
56,00 Kč
DENCKERMANN E300004
Žhavící svíčka
69,00 Kč
KAMOKA KP029
Žhavící svíčka
75,00 Kč
KAMOKA KP037
Žhavící svíčka
89,00 Kč
MAXGEAR 66-0018
Žhavící svíčka
102,00 Kč
FAST FT82732
Žhavící svíčka
112,00 Kč
MAXGEAR 66-0123
Žhavící svíčka
153,00 Kč
CHAMPION CH170
Žhavící svíčka
165,00 Kč
SWAG 33 10 3330
Žhavící svíčka
166,00 Kč
SWAG 70 91 5957
Žhavící svíčka
166,00 Kč
FEBI BILSTEIN 15957
Žhavící svíčka
175,00 Kč
FEBI BILSTEIN 176134
Žhavící svíčka
192,00 Kč
MEC-DIESEL 470190M
Žhavící svíčka
195,00 Kč
BERU GN027
Žhavící svíčka
195,00 Kč
MAGNETI MARELLI 062900001304
Žhavící svíčka
195,00 Kč
MEYLE 714 020 0003
Žhavící svíčka
199,00 Kč
VEMO V99-14-0020
Žhavící svíčka
199,00 Kč
doporučujeme
HELLA 8EG 008 498-331
Žhavící svíčka
219,00 Kč
FEBEST 25642-007
Žhavící svíčka
229,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 250 202 032 Duraterm
Žhavící svíčka Duraterm
243,00 Kč
doporučujeme
DENSO DG-181
Žhavící svíčka
246,00 Kč
FAE 74167
Žhavící svíčka
273,00 Kč
MEC-DIESEL 470190L
Žhavící svíčka
276,00 Kč
doporučujeme
HELLA 8EG 008 498-361
Žhavící svíčka
294,00 Kč
JAPKO B131
Žhavící svíčka
429,00 Kč
  • Model
    Motor
    Výkon
    Ve výrobě
  • JUMPER I autobus (244, Z_)
    62 kW / 84 HP
    04.2002 - 06.2006
  • 74 kW / 101 HP
    04.2002 - 06.2006
  • JUMPER I Krabice (230L)
    62 kW / 84 HP
    11.2001 - 04.2002
  • JUMPER I Krabice (244)
    62 kW / 84 HP
    04.2002 - 06.2006
  • 74 kW / 101 HP
    04.2002 - 06.2006
  • JUMPER I valník/podvozek (244)
    62 kW / 84 HP
    04.2002 - 06.2006
  • 74 kW / 101 HP
    04.2002 - 06.2006
  • JUMPY I (U6U_)
    80 kW / 109 HP
    03.2000 - 10.2006
  • 80 kW / 109 HP
    03.2000 - 10.2006
  • 69 kW / 94 HP
    10.1999 - 10.2006
  • JUMPY I Krabice (BS_, BT_, BY_, BZ_)
    80 kW / 109 HP
    10.2001 - 10.2006
  • 80 kW / 109 HP
    01.2002 - 10.2006
  • 69 kW / 94 HP
    10.1999 - 10.2006
  • JUMPY I valník/podvozek (BU_, BV_, BW_, BX_)
    80 kW / 109 HP
    12.2003 - 10.2006
  • 80 kW / 109 HP
    12.2003 - 10.2006
  • 69 kW / 94 HP
    10.1999 - 10.2006
  • JUMPY II valník/podvozek
    88 kW / 120 HP
    01.2009 - 03.2016
  • XANTIA (X1_, X2_)
    80 kW / 109 HP
    02.1999 - 04.2003
  • 66 kW / 90 HP
    03.1999 - 04.2003
  • XANTIA Break (X1_, X2_)
    80 kW / 109 HP
    02.1999 - 04.2003
  • 66 kW / 90 HP
    03.1999 - 04.2003
  • XANTIA karoserie/kombi (X2_)
    66 kW / 90 HP
    06.1999 - 04.2003
  • XSARA (N1)
    80 kW / 109 HP
    05.2001 - 03.2005
  • 66 kW / 90 HP
    02.1999 - 03.2005
  • XSARA Break (N2)
    80 kW / 109 HP
    05.2001 - 08.2005
  • 66 kW / 90 HP
    02.1999 - 08.2005
  • XSARA karoserie/kombi
    66 kW / 90 HP
    09.2000 - 03.2005
  • XSARA kupé (N0)
    80 kW / 109 HP
    05.2001 - 03.2005
  • 66 kW / 90 HP
    02.1999 - 03.2005
  • XSARA PICASSO (N68)
    66 kW / 90 HP
    12.1999 - 12.2011
  • XSARA Schránky/šikmá záď (N3_)
    66 kW / 90 HP
    09.2000 - 03.2005
  • DUCATO autobus (230_)
    62 kW / 84 HP
    10.2001 - 04.2002
  • DUCATO autobus (244_)
    62 kW / 84 HP
    12.2001 - 07.2006
  • DUCATO Krabice (230_)
    62 kW / 84 HP
    10.2001 - 04.2002
  • DUCATO Krabice (244_)
    62 kW / 84 HP
    12.2001 - 07.2006
  • DUCATO valník/podvozek (230_)
    62 kW / 84 HP
    07.2001 - 04.2002
  • DUCATO valník/podvozek (244_)
    62 kW / 84 HP
    12.2001 - 07.2006
  • SCUDO autobus (220_)
    80 kW / 109 HP
    12.1999 - 12.2006
  • 69 kW / 94 HP
    01.2004 - 12.2006
  • 80 kW / 109 HP
    05.1999 - 12.2006
  • SCUDO Krabice (220_)
    69 kW / 94 HP
    10.1999 - 12.2006
  • 80 kW / 109 HP
    12.2002 - 12.2006
  • 80 kW / 109 HP
    05.1999 - 12.2006
  • SCUDO valník/podvozek (220_)
    69 kW / 94 HP
    10.1999 - 12.2006
  • 80 kW / 109 HP
    12.2002 - 12.2006
  • 80 kW / 109 HP
    05.1999 - 12.2006
  • ULYSSE (179_)
    80 kW / 109 HP
    08.2002 - 08.2006
  • 79 kW / 107 HP
    05.2003 - 08.2006
  • 94 kW / 128 HP
    08.2002 - 08.2006
  • ULYSSE (220_)
    80 kW / 109 HP
    10.1999 - 08.2002
  • 80 kW / 109 HP
    05.1999 - 08.2002
  • PHEDRA (179_)
    79 kW / 107 HP
    07.2003 - 11.2010
  • 80 kW / 109 HP
    09.2002 - 11.2010
  • 94 kW / 128 HP
    09.2002 - 11.2010
  • ZETA (22_)
    80 kW / 109 HP
    09.1999 - 09.2002
  • 81 kW / 110 HP
    04.2001 - 10.2003
  • 206 SW (2E/K)
    66 kW / 90 HP
    07.2002 - 02.2007
  • 206 Šikmá zadní část (2A/C)
    66 kW / 90 HP
    12.1999 - 09.2009
  • 306 (7B, N3, N5)
    66 kW / 90 HP
    06.1999 - 12.2001
  • 306 Break (7E, N3, N5)
    66 kW / 90 HP
    06.1999 - 04.2002
  • 306 karoserie/kombi (N_, 7_)
    66 kW / 90 HP
    08.1998 - 06.2000
  • 306 Šikmá zadní část (7A, 7C, N3, N5)
    66 kW / 90 HP
    06.1999 - 12.2002
  • 307 (3A/C)
    79 kW / 107 HP
    08.2000 - 03.2007
  • 66 kW / 90 HP
    08.2000 - 03.2007
  • 307 Break (3E)
    79 kW / 107 HP
    03.2002 - 12.2009
  • 66 kW / 90 HP
    03.2002 - 04.2008
  • 307 SW (3H)
    79 kW / 107 HP
    03.2002 - 12.2009
  • 100 kW / 136 HP
    02.2004 - 04.2008
  • 66 kW / 90 HP
    03.2002 - 04.2008
  • 307 SW karoserie/kombi (3E_, 3H_)
    66 kW / 90 HP
    04.2003 - 04.2008
  • 100 kW / 136 HP
    04.2004 - 11.2007
  • 406 (8B)
    80 kW / 109 HP
    06.1998 - 08.2001
  • 79 kW / 107 HP
    08.2001 - 05.2004
  • 66 kW / 90 HP
    02.1999 - 05.2004
  • 98 kW / 133 HP
    03.2000 - 05.2004
  • 406 Break (8E/F)
    80 kW / 109 HP
    02.1999 - 04.2004
  • 79 kW / 107 HP
    08.2001 - 10.2004
  • 66 kW / 90 HP
    02.1999 - 10.2004
  • 98 kW / 133 HP
    03.2000 - 10.2004
  • 406 kupé (8C)
    98 kW / 133 HP
    03.2000 - 12.2004
  • 407 (6D_)
    93 kW / 126 HP
    11.2004 - 10.2007
  • 407 SW (6E_, 6D_)
    93 kW / 126 HP
    11.2004 - 10.2007
  • 508 SW I (8E_)
    100 kW / 136 HP
    11.2010 - 12.2018
  • 607 (9D, 9U)
    80 kW / 109 HP
    05.2000 - 09.2005
  • 79 kW / 107 HP
    03.2001 - 09.2004
  • 100 kW / 136 HP
    09.2005 - 07.2011
  • 98 kW / 133 HP
    02.2000 - 02.2006
  • 806 (221)
    80 kW / 109 HP
    08.1999 - 08.2002
  • 80 kW / 109 HP
    08.1999 - 08.2002
  • 806 Van (AF_)
    80 kW / 109 HP
    06.1999 - 02.2003
  • 807 (EB_)
    79 kW / 107 HP
    06.2002 - 05.2006
  • 80 kW / 109 HP
    04.2004 -
  • 100 kW / 136 HP
    06.2006 -
  • 94 kW / 128 HP
    06.2002 -
  • 100 kW / 136 HP
    04.2004 - 05.2006
  • 807 Van (EB_)
    79 kW / 107 HP
    06.2002 - 05.2006
  • 80 kW / 109 HP
    04.2004 - 05.2006
  • 94 kW / 128 HP
    04.2004 - 05.2006
  • BOXER autobus (244, Z_)
    62 kW / 84 HP
    12.2001 - 06.2006
  • 74 kW / 101 HP
    12.2001 - 06.2006
  • 96 38 98 59 80
    96 51 02 97 80
  • 96 38 98 59 80
    96 51 02 97 80
  • 96 38 98 59 80
    96 51 02 97 80
  • 96 51 02 97 80
    9638985980
  • 5960.F4
    596066
    596067
    5960F5
  • 59623C
    59623E
    59627F
    59627G
  • 96 236 383
    96 389 858
  • 9638985980
    9651029780
  • 96 51 02 97 80
    9638985980
  • 5960 66
    5960 67
    5960 F5
    5960.F4
  • 5962 3C
    5962 3E
    5962 7F
    5962 7G
  • 96 236 383
    96 389 858

O firmě NGK

Japonská firma NGK je předním výrobce zapalovacích svíček, krytů zapalovacích svíček, žhavících svíček a Lambda sond. Využívá moderní technologie, japonský systém řízení výrobních procesů a dbá na vysokou kvalitu svých produktů. Díky tomu nemá ve světě přímou konkurenci. Je největším dodavatelem svíček pro automobilky po celém světě. [Více zde]

Základní znalosti o zapalovacích cívkách

Podstatnou funkcí zapalovací cívky je vytvoření vysokého napětí, které na zapalovací svíčce ve válci přeskočí mezi střední a zemní elektrodou, přičemž vznikne zapalovací jiskra. [Více zde]

NGK lambda sondy - jejich princip a proč jsou důležité ve vozidle

Při spalování paliva vznikají vedle neškodných látek jako voda, oxid uhličitý a dusík, také nebezpečné látky jako např. oxid uhelnatý, oxidy dusíku a uhlovodíky. [Více zde]

Žhavící svíčky NGK - rozdíl mezi kovovými a keramickými

Důvod: Dieselové motory jsou samo vznětové motory. Okolní vzduch je nasáván a ve válcích je mimořádně silně stlačen. Kompresní poměr přitom činí až 25:1. Díky této kompresi dosáhne nasávaný vzduch teplotu mezi 700 a 900 °C. Když se nyní přidá palivo, dojde k jeho vznícení na základě vysoké teploty.. [Více zde]

Zapalovací svíčky s elektrodami ze vzácných kovů

Iridiové zapalovací svíčky

Iridiové zapalovací svíčky NGK představují v současnosti technicky nejhodnotnější řešení. Mají na středové elektrodě hrot ze slitiny s iridiem. Ten je přivařen speciálním technologickým postupem pomocí laseru. [Více zde]

Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm

Tyto zapalovací svíčky byly vyvinuty pro motory náchylné na znečištění sazemi a pro příslušný způsob jízdy.Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm mají těleso, které je vytaženo blíže k izolátoru. [Více zde]

LPG Laserline: Specialista na provoz s plynem

Stále více sériově vybavených vozidel používá zemní plyn a stále více řidičů si nechá přestavět svá benzínová vozidla na provoz s kapalným plynem. Protože se spalování plynu značně liší od spalování benzínu, vyvinula NGK speciální zapalovací svíčky pro provoz s plynem a sloučila jej do „rychloobrátkového sortimentu“: LPG LaserLine. [Více zde]

Zapalovací svíčky V-Line

Pravidelně se V-Line přizpůsobuje stavu vozového parku. Dnes zahrnuje 45 typů zapalovacích svíček a nabízí vždy optimální zapalovací svíčky pro více než 6 tisíce aplikací ve vozidlech – to odpovídá pokrytí trhu přibližně 90 procent. Díky systému zkrácených objednacích čísel používanému u NGK lze správnou zapalovací svíčku pro automobil vyhledat a objednat mimořádně rychle. [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu NGK 1441 D-Power - Žhavící svíčka? Napište nám a my vám obratem odpovíme.