Náhradní autodíly od NGK

NGK 2330 - Zapalovací svíčka

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde. Doporučujeme autodíly NGK pro vysokou kvalitu a výborné zkušenosti s touto značku.

69,00 Kč
57,02 Kč bez DPH
  • 199001
  • C27A V6
  • 16 mm
  • M14 x 1,25
  • 19,0 mm
  • Nikl - střední elektroda
  • Vnější elektroda
  • odrušeno, 5 kOhm
  • s plochým těsnicím sedlem
  • 3,0 mm
  • pevná SAE - koncovka
  • BCPR6ES
  • 87295123300
doporučujeme
BOSCH 0 242 235 667 Nikl
Zapalovací svíčka Nikl
54,00 Kč
KAMOKA 7090502
Zapalovací svíčka
54,00 Kč
KAMOKA 7090503
Zapalovací svíčka
54,00 Kč
NGK 6129 V-Line
Zapalovací svíčka V-Line
54,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 242 240 593 Nikl
Zapalovací svíčka Nikl
58,00 Kč
BRISK 1317
Zapalovací svíčka
59,00 Kč
doporučujeme
DENSO K20PR-U
Zapalovací svíčka
59,00 Kč
doporučujeme
DENSO K20TT
Zapalovací svíčka
67,00 Kč
BRISK 0027
Zapalovací svíčka
68,00 Kč
CHAMPION OE039/T10
Zapalovací svíčka
69,00 Kč
BERU by DRiV Z16
Zapalovací svíčka
72,00 Kč
CHAMPION CET2
Zapalovací svíčka
75,00 Kč
BERU by DRiV UPT2
Zapalovací svíčka
85,00 Kč
BRISK 1462
Zapalovací svíčka
92,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 242 232 502 Super 4
Zapalovací svíčka Super 4
93,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 242 236 616 Platinum
Zapalovací svíčka Platinum
115,00 Kč
BRISK 1620
Zapalovací svíčka
158,00 Kč
FEBI BILSTEIN 13606
Zapalovací svíčka
173,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 242 240 653 Iridium
Zapalovací svíčka Iridium
186,00 Kč
BRISK 3026
Zapalovací svíčka
199,00 Kč
doporučujeme
DENSO IK20TT
Zapalovací svíčka
219,00 Kč
BRISK 1898
Zapalovací svíčka
247,00 Kč
NGK 5689 Iridium IX
Zapalovací svíčka Iridium IX
276,00 Kč
BERU by DRiV Z340
Zapalovací svíčka
326,00 Kč
NGK 1498 LPG Laser Line
Zapalovací svíčka LPG Laser Line
478,00 Kč
  • Model
    Motor
    Výkon
    Ve výrobě
  • VIRAGE Vantage
    246 kW / 336 HP
    01.1988 - 12.1992
  • Y10
    33 kW / 45 HP
    03.1985 - 10.1995
  • 41 kW / 56 HP
    03.1985 - 10.1995
  • 37 kW / 50 HP
    12.1986 - 10.1995
  • 33 kW / 45 HP
    10.1987 - 10.1995
  • 42 kW / 57 HP
    06.1989 - 10.1995
  • 42 kW / 57 HP
    06.1989 - 10.1995
  • 42 kW / 57 HP
    09.1990 - 10.1995
  • JUMPER I autobus (230P)
    80 kW / 109 HP
    02.1994 - 04.2002
  • 80 kW / 109 HP
    08.1996 - 04.2002
  • JUMPER I Krabice (230L)
    80 kW / 109 HP
    03.1994 - 04.2002
  • XANTIA (X1_, X2_)
    110 kW / 150 HP
    06.1994 - 01.1998
  • ZX (N2)
    55 kW / 75 HP
    03.1991 - 06.1997
  • 112 kW / 152 HP
    07.1992 - 10.1994
  • 110 kW / 150 HP
    06.1994 - 06.1997
  • XJ 40, 81
    136 kW / 185 HP
    10.1986 - 09.1989
  • 145 kW / 197 HP
    10.1986 - 07.1989
  • 163 kW / 222 HP
    09.1989 - 09.1994
  • CINQUECENTO (170_)
    40 kW / 54 HP
    10.1994 - 01.1998
  • PANDA (141_)
    32 kW / 44 HP
    01.1986 - 04.1992
  • 32 kW / 44 HP
    01.1986 - 07.1989
  • 33 kW / 45 HP
    05.1986 - 12.1994
  • 33 kW / 45 HP
    10.1987 - 08.1998
  • 37 kW / 50 HP
    05.1991 - 12.1999
  • 40 kW / 54 HP
    02.1995 - 09.2003
  • 40 kW / 54 HP
    02.1995 - 07.2004
  • 37 kW / 50 HP
    10.1991 - 07.2004
  • 25 kW / 34 HP
    01.1986 - 10.2003
  • PANDA Schránky/šikmá záď (141_)
    32 kW / 44 HP
    01.1986 - 02.1992
  • PUNTO (176_)
    40 kW / 54 HP
    09.1993 - 09.1999

O firmě NGK

Japonská firma NGK je předním výrobce zapalovacích svíček, krytů zapalovacích svíček, žhavících svíček a Lambda sond. Využívá moderní technologie, japonský systém řízení výrobních procesů a dbá na vysokou kvalitu svých produktů. Díky tomu nemá ve světě přímou konkurenci. Je největším dodavatelem svíček pro automobilky po celém světě. [Více zde]

Základní znalosti o zapalovacích cívkách

Podstatnou funkcí zapalovací cívky je vytvoření vysokého napětí, které na zapalovací svíčce ve válci přeskočí mezi střední a zemní elektrodou, přičemž vznikne zapalovací jiskra. [Více zde]

NGK lambda sondy - jejich princip a proč jsou důležité ve vozidle

Při spalování paliva vznikají vedle neškodných látek jako voda, oxid uhličitý a dusík, také nebezpečné látky jako např. oxid uhelnatý, oxidy dusíku a uhlovodíky. [Více zde]

Žhavící svíčky NGK - rozdíl mezi kovovými a keramickými

Důvod: Dieselové motory jsou samo vznětové motory. Okolní vzduch je nasáván a ve válcích je mimořádně silně stlačen. Kompresní poměr přitom činí až 25:1. Díky této kompresi dosáhne nasávaný vzduch teplotu mezi 700 a 900 °C. Když se nyní přidá palivo, dojde k jeho vznícení na základě vysoké teploty.. [Více zde]

Zapalovací svíčky s elektrodami ze vzácných kovů

Iridiové zapalovací svíčky

Iridiové zapalovací svíčky NGK představují v současnosti technicky nejhodnotnější řešení. Mají na středové elektrodě hrot ze slitiny s iridiem. Ten je přivařen speciálním technologickým postupem pomocí laseru. [Více zde]

Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm

Tyto zapalovací svíčky byly vyvinuty pro motory náchylné na znečištění sazemi a pro příslušný způsob jízdy.Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm mají těleso, které je vytaženo blíže k izolátoru. [Více zde]

LPG Laserline: Specialista na provoz s plynem

Stále více sériově vybavených vozidel používá zemní plyn a stále více řidičů si nechá přestavět svá benzínová vozidla na provoz s kapalným plynem. Protože se spalování plynu značně liší od spalování benzínu, vyvinula NGK speciální zapalovací svíčky pro provoz s plynem a sloučila jej do „rychloobrátkového sortimentu“: LPG LaserLine. [Více zde]

Zapalovací svíčky V-Line

Pravidelně se V-Line přizpůsobuje stavu vozového parku. Dnes zahrnuje 45 typů zapalovacích svíček a nabízí vždy optimální zapalovací svíčky pro více než 6 tisíce aplikací ve vozidlech – to odpovídá pokrytí trhu přibližně 90 procent. Díky systému zkrácených objednacích čísel používanému u NGK lze správnou zapalovací svíčku pro automobil vyhledat a objednat mimořádně rychle. [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu NGK 2330 - Zapalovací svíčka? Napište nám a my vám obratem odpovíme.