Náhradní autodíly od NGK

NGK 6410 - Zapalovací svíčka

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde. Doporučujeme autodíly NGK pro vysokou kvalitu a výborné zkušenosti s touto značku.

66,00 Kč
54,55 Kč bez DPH
  • 20,8 mm
  • M14 x 1,25
  • 19,0 mm
  • odšroubovatelná SAE-koncovka
  • 20,8 mm
  • M14 x 1,25
  • 19,0 mm
  • odšroubovatelná SAE-koncovka
  • Nikl - střední elektroda
  • Vnější elektroda
  • neodrušeno
  • s plochým těsnicím sedlem
  • 1,0 mm
  • B5ES
  • 87295164105
doporučujeme
DENSO W16ESR-U
Zapalovací svíčka
67,00 Kč
CHAMPION OE074/T10
Zapalovací svíčka
69,00 Kč
  • Model
    Motor
    Výkon
    Ve výrobě
  • 411,412
    50 kW / 68 HP
    07.1968 - 08.1973
  • TRANSPORTER T2 autobus (22, 23, 24)
    51 kW / 70 HP
    08.1975 - 04.1979
  • TRANSPORTER T2 Krabice (21, 23)
    51 kW / 69 HP
    08.1976 - 07.1979
  • 90793-22008
    94701 00078
    94703-00078
  • 90048-51033-000
  • 89079-55840
    98079-55810
    98079-55840
  • 22401-M7715
    B2401-M7715
  • 9-82513107-0
  • 90098-16455
    90098-16505
    90098-16645
    90919-01073
  • MS 851 162
  • 22401-M7715
    B2401-M7715
  • 382420800
  • 90098-16455
    90098-16505
    90098-16645
    90919-01073

O firmě NGK

Japonská firma NGK je předním výrobce zapalovacích svíček, krytů zapalovacích svíček, žhavících svíček a Lambda sond. Využívá moderní technologie, japonský systém řízení výrobních procesů a dbá na vysokou kvalitu svých produktů. Díky tomu nemá ve světě přímou konkurenci. Je největším dodavatelem svíček pro automobilky po celém světě. [Více zde]

Základní znalosti o zapalovacích cívkách

Podstatnou funkcí zapalovací cívky je vytvoření vysokého napětí, které na zapalovací svíčce ve válci přeskočí mezi střední a zemní elektrodou, přičemž vznikne zapalovací jiskra. [Více zde]

NGK lambda sondy - jejich princip a proč jsou důležité ve vozidle

Při spalování paliva vznikají vedle neškodných látek jako voda, oxid uhličitý a dusík, také nebezpečné látky jako např. oxid uhelnatý, oxidy dusíku a uhlovodíky. [Více zde]

Žhavící svíčky NGK - rozdíl mezi kovovými a keramickými

Důvod: Dieselové motory jsou samo vznětové motory. Okolní vzduch je nasáván a ve válcích je mimořádně silně stlačen. Kompresní poměr přitom činí až 25:1. Díky této kompresi dosáhne nasávaný vzduch teplotu mezi 700 a 900 °C. Když se nyní přidá palivo, dojde k jeho vznícení na základě vysoké teploty.. [Více zde]

Zapalovací svíčky s elektrodami ze vzácných kovů

Iridiové zapalovací svíčky

Iridiové zapalovací svíčky NGK představují v současnosti technicky nejhodnotnější řešení. Mají na středové elektrodě hrot ze slitiny s iridiem. Ten je přivařen speciálním technologickým postupem pomocí laseru. [Více zde]

Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm

Tyto zapalovací svíčky byly vyvinuty pro motory náchylné na znečištění sazemi a pro příslušný způsob jízdy.Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm mají těleso, které je vytaženo blíže k izolátoru. [Více zde]

LPG Laserline: Specialista na provoz s plynem

Stále více sériově vybavených vozidel používá zemní plyn a stále více řidičů si nechá přestavět svá benzínová vozidla na provoz s kapalným plynem. Protože se spalování plynu značně liší od spalování benzínu, vyvinula NGK speciální zapalovací svíčky pro provoz s plynem a sloučila jej do „rychloobrátkového sortimentu“: LPG LaserLine. [Více zde]

Zapalovací svíčky V-Line

Pravidelně se V-Line přizpůsobuje stavu vozového parku. Dnes zahrnuje 45 typů zapalovacích svíček a nabízí vždy optimální zapalovací svíčky pro více než 6 tisíce aplikací ve vozidlech – to odpovídá pokrytí trhu přibližně 90 procent. Díky systému zkrácených objednacích čísel používanému u NGK lze správnou zapalovací svíčku pro automobil vyhledat a objednat mimořádně rychle. [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu NGK 6410 - Zapalovací svíčka? Napište nám a my vám obratem odpovíme.