Náhradní autodíly od NGK

NGK 5339 V-Line - Zapalovací svíčka

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde. Doporučujeme autodíly NGK pro vysokou kvalitu a výborné zkušenosti s touto značku.

72,00 Kč
59,50 Kč bez DPH
  • 20,8 mm
  • M14 x 1,25
  • 19,0 mm
  • Nikl - střední elektroda
  • 20,8 mm
  • M14 x 1,25
  • 19,0 mm
  • Nikl - střední elektroda
  • Vnější elektroda
  • odrušeno, 5 kOhm
  • s plochým těsnicím sedlem
  • 3,0 mm
  • pevná SAE - koncovka
  • BPR6ES-11
  • 87295053393
FEBI BILSTEIN 13453 benzin zn. Super
Zapalovací svíčka benzin zn. Super
30,00 Kč
FEBI BILSTEIN 13459 benzin zn. Super
Zapalovací svíčka benzin zn. Super
46,00 Kč
doporučujeme
DENSO W20EPR-U11
Zapalovací svíčka
62,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 242 235 707 Nikl
Zapalovací svíčka Nikl
68,00 Kč
CHAMPION OE048/T10
Zapalovací svíčka
73,00 Kč
doporučujeme
DENSO W20TT
Zapalovací svíčka
78,00 Kč
BRISK 1623
Zapalovací svíčka
162,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 242 235 915 Nikl
Zapalovací svíčka Nikl
309,00 Kč
  • Model
    Motor
    Výkon
    Ve výrobě
  • H-1 / STAREX autobus (A1)
    82 kW / 112 HP
    06.1997 - 04.2004
  • 82 kW / 112 HP
    02.1998 - 04.2004
  • 99 kW / 135 HP
    06.2001 - 04.2004
  • H-1 Krabice (A1)
    82 kW / 112 HP
    03.2000 - 04.2004
  • H100 autobus (P)
    90 kW / 122 HP
    07.1993 - 03.2000
  • 84 kW / 114 HP
    01.1997 - 03.2000
  • LANTRA I (J-1)
    63 kW / 86 HP
    10.1990 - 11.1995
  • 78 kW / 106 HP
    10.1990 - 11.1995
  • 84 kW / 114 HP
    10.1990 - 11.1995
  • 93 kW / 127 HP
    10.1990 - 11.1995
  • PONY (X-1)
    53 kW / 72 HP
    10.1985 - 09.1989
  • PONY (X-2)
    43 kW / 58 HP
    10.1989 - 01.1995
  • 53 kW / 72 HP
    10.1989 - 01.1995
  • 61 kW / 83 HP
    10.1989 - 01.1995
  • 62 kW / 84 HP
    10.1989 - 01.1995
  • PONY / EXCEL limuzína (X-2)
    49 kW / 67 HP
    01.1990 - 01.1995
  • 53 kW / 72 HP
    01.1990 - 01.1995
  • 61 kW / 83 HP
    01.1990 - 01.1995
  • 62 kW / 84 HP
    01.1990 - 01.1995
  • PONY limuzína (X-1)
    50 kW / 68 HP
    10.1985 - 09.1989
  • 53 kW / 72 HP
    10.1985 - 09.1989
  • S COUPE (SLC)
    62 kW / 84 HP
    02.1990 - 05.1996
  • SANTA FÉ I (SM)
    99 kW / 135 HP
    08.2001 - 03.2006
  • SONATA II (Y-2)
    70 kW / 95 HP
    09.1988 - 10.1993
  • 74 kW / 101 HP
    09.1988 - 08.1991
  • 80 kW / 109 HP
    01.1991 - 10.1993
  • 96 kW / 130 HP
    01.1991 - 10.1993
  • 83 kW / 113 HP
    09.1988 - 08.1991
  • SONATA III (Y-3)
    63 kW / 86 HP
    07.1996 - 05.1998
  • 72 kW / 98 HP
    05.1993 - 06.1998
  • 99906-850P9-012
    999-06910-P9-012
  • 98079-56115
    98079-56145
    98079-56155
  • 18811-11061
  • 22401-P8316
    22401-P8386-PC
    22401-P8391
  • 5-86103381-0
    8-94217232-0
  • 18811-11061
  • 90098-70003
    90098-70004
  • FE79 18 110
    FEFB-18-110
  • MS 851 228
    MS 851 238
    MS 851 403
    MS 851 408
  • MS 851 418
    MS 851 478
    Z 2152 944
  • 22401-P8316
    22401-P8386-PC
    22401-P8391
  • 22401AA120
    22401-AA130
  • 09482-00285
    09482-00421
  • 90098-70003
    90098-70004

O firmě NGK

Japonská firma NGK je předním výrobce zapalovacích svíček, krytů zapalovacích svíček, žhavících svíček a Lambda sond. Využívá moderní technologie, japonský systém řízení výrobních procesů a dbá na vysokou kvalitu svých produktů. Díky tomu nemá ve světě přímou konkurenci. Je největším dodavatelem svíček pro automobilky po celém světě. [Více zde]

Základní znalosti o zapalovacích cívkách

Podstatnou funkcí zapalovací cívky je vytvoření vysokého napětí, které na zapalovací svíčce ve válci přeskočí mezi střední a zemní elektrodou, přičemž vznikne zapalovací jiskra. [Více zde]

NGK lambda sondy - jejich princip a proč jsou důležité ve vozidle

Při spalování paliva vznikají vedle neškodných látek jako voda, oxid uhličitý a dusík, také nebezpečné látky jako např. oxid uhelnatý, oxidy dusíku a uhlovodíky. [Více zde]

Žhavící svíčky NGK - rozdíl mezi kovovými a keramickými

Důvod: Dieselové motory jsou samo vznětové motory. Okolní vzduch je nasáván a ve válcích je mimořádně silně stlačen. Kompresní poměr přitom činí až 25:1. Díky této kompresi dosáhne nasávaný vzduch teplotu mezi 700 a 900 °C. Když se nyní přidá palivo, dojde k jeho vznícení na základě vysoké teploty.. [Více zde]

Zapalovací svíčky s elektrodami ze vzácných kovů

Iridiové zapalovací svíčky

Iridiové zapalovací svíčky NGK představují v současnosti technicky nejhodnotnější řešení. Mají na středové elektrodě hrot ze slitiny s iridiem. Ten je přivařen speciálním technologickým postupem pomocí laseru. [Více zde]

Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm

Tyto zapalovací svíčky byly vyvinuty pro motory náchylné na znečištění sazemi a pro příslušný způsob jízdy.Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm mají těleso, které je vytaženo blíže k izolátoru. [Více zde]

LPG Laserline: Specialista na provoz s plynem

Stále více sériově vybavených vozidel používá zemní plyn a stále více řidičů si nechá přestavět svá benzínová vozidla na provoz s kapalným plynem. Protože se spalování plynu značně liší od spalování benzínu, vyvinula NGK speciální zapalovací svíčky pro provoz s plynem a sloučila jej do „rychloobrátkového sortimentu“: LPG LaserLine. [Více zde]

Zapalovací svíčky V-Line

Pravidelně se V-Line přizpůsobuje stavu vozového parku. Dnes zahrnuje 45 typů zapalovacích svíček a nabízí vždy optimální zapalovací svíčky pro více než 6 tisíce aplikací ve vozidlech – to odpovídá pokrytí trhu přibližně 90 procent. Díky systému zkrácených objednacích čísel používanému u NGK lze správnou zapalovací svíčku pro automobil vyhledat a objednat mimořádně rychle. [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu NGK 5339 V-Line - Zapalovací svíčka? Napište nám a my vám obratem odpovíme.