Náhradní autodíly od NGK

NGK 5339 V-Line - Zapalovací svíčka

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde. Doporučujeme autodíly NGK pro vysokou kvalitu a výborné zkušenosti s touto značku.

72,00 Kč
59,50 Kč bez DPH
  • Pro vozidla s katalyzátorem
  • 20,8 mm
  • M14 x 1,25
  • 19,0 mm
  • Pro vozidla s katalyzátorem
  • 20,8 mm
  • M14 x 1,25
  • 19,0 mm
  • Nikl - střední elektroda
  • Vnější elektroda
  • odrušeno, 5 kOhm
  • s plochým těsnicím sedlem
  • 3,0 mm
  • pevná SAE - koncovka
  • BPR6ES-11
  • 87295053393
doporučujeme
DENSO W20EPR-U11
Zapalovací svíčka
62,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 242 240 592 Nikl
Zapalovací svíčka Nikl
66,00 Kč
NGK 4824
Zapalovací svíčka
66,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 242 235 707 Nikl
Zapalovací svíčka Nikl
68,00 Kč
CHAMPION OE048/T10
Zapalovací svíčka
73,00 Kč
doporučujeme
DENSO W20TT
Zapalovací svíčka
78,00 Kč
BERU by DRiV UPT8
Zapalovací svíčka
84,00 Kč
doporučujeme
BOSCH 0 242 232 505 Super 4
Zapalovací svíčka Super 4
89,00 Kč
CHAMPION CET8
Zapalovací svíčka
89,00 Kč
doporučujeme
DENSO IW20TT
Zapalovací svíčka
219,00 Kč
NGK 3903 Iridium IX
Zapalovací svíčka Iridium IX
249,00 Kč
NGK 1497 LPG Laser Line
Zapalovací svíčka LPG Laser Line
399,00 Kč
  • Model
    Motor
    Výkon
    Ve výrobě
  • H-1 / STAREX autobus (A1)
    82 kW / 112 HP
    06.1997 - 04.2004
  • 82 kW / 112 HP
    02.1998 - 04.2004
  • 99 kW / 135 HP
    06.2001 - 04.2004
  • H-1 Krabice (A1)
    82 kW / 112 HP
    03.2000 - 04.2004
  • H100 autobus (P)
    90 kW / 122 HP
    07.1993 - 03.2000
  • 84 kW / 114 HP
    01.1997 - 03.2000
  • LANTRA I (J-1)
    63 kW / 86 HP
    10.1990 - 11.1995
  • 78 kW / 106 HP
    10.1990 - 11.1995
  • 84 kW / 114 HP
    10.1990 - 11.1995
  • 93 kW / 127 HP
    10.1990 - 11.1995
  • PONY (X-1)
    53 kW / 72 HP
    10.1985 - 09.1989
  • PONY (X-2)
    43 kW / 58 HP
    10.1989 - 01.1995
  • 53 kW / 72 HP
    10.1989 - 01.1995
  • 61 kW / 83 HP
    10.1989 - 01.1995
  • 62 kW / 84 HP
    10.1989 - 01.1995
  • PONY / EXCEL limuzína (X-2)
    49 kW / 67 HP
    01.1990 - 01.1995
  • 53 kW / 72 HP
    01.1990 - 01.1995
  • 61 kW / 83 HP
    01.1990 - 01.1995
  • 62 kW / 84 HP
    01.1990 - 01.1995
  • PONY limuzína (X-1)
    50 kW / 68 HP
    10.1985 - 09.1989
  • 53 kW / 72 HP
    10.1985 - 09.1989
  • S COUPE (SLC)
    62 kW / 84 HP
    02.1990 - 05.1996
  • SANTA FÉ I (SM)
    99 kW / 135 HP
    08.2001 - 03.2006
  • SONATA II (Y-2)
    70 kW / 95 HP
    09.1988 - 10.1993
  • 74 kW / 101 HP
    09.1988 - 08.1991
  • 80 kW / 109 HP
    01.1991 - 10.1993
  • 96 kW / 130 HP
    01.1991 - 10.1993
  • 83 kW / 113 HP
    09.1988 - 08.1991
  • SONATA III (Y-3)
    63 kW / 86 HP
    07.1996 - 05.1998
  • 72 kW / 98 HP
    05.1993 - 06.1998
  • 99906-850P9-012
    999-06910-P9-012
  • 98079-56115
    98079-56145
    98079-56155
  • 18811-11061
  • 22401-P8316
    22401-P8386-PC
    22401-P8391
  • 5-86103381-0
    8-94217232-0
  • 18811-11061
  • 90098-70003
    90098-70004
  • FE79 18 110
    FEFB-18-110
  • MS 851 228
    MS 851 238
    MS 851 403
    MS 851 408
  • MS 851 418
    MS 851 478
    Z 2152 944
  • 22401-P8316
    22401-P8386-PC
    22401-P8391
  • 22401AA120
    22401-AA130
  • 09482-00285
    09482-00421
  • 90098-70003
    90098-70004

O firmě NGK

Japonská firma NGK je předním výrobce zapalovacích svíček, krytů zapalovacích svíček, žhavících svíček a Lambda sond. Využívá moderní technologie, japonský systém řízení výrobních procesů a dbá na vysokou kvalitu svých produktů. Díky tomu nemá ve světě přímou konkurenci. Je největším dodavatelem svíček pro automobilky po celém světě. [Více zde]

Základní znalosti o zapalovacích cívkách

Podstatnou funkcí zapalovací cívky je vytvoření vysokého napětí, které na zapalovací svíčce ve válci přeskočí mezi střední a zemní elektrodou, přičemž vznikne zapalovací jiskra. [Více zde]

NGK lambda sondy - jejich princip a proč jsou důležité ve vozidle

Při spalování paliva vznikají vedle neškodných látek jako voda, oxid uhličitý a dusík, také nebezpečné látky jako např. oxid uhelnatý, oxidy dusíku a uhlovodíky. [Více zde]

Žhavící svíčky NGK - rozdíl mezi kovovými a keramickými

Důvod: Dieselové motory jsou samo vznětové motory. Okolní vzduch je nasáván a ve válcích je mimořádně silně stlačen. Kompresní poměr přitom činí až 25:1. Díky této kompresi dosáhne nasávaný vzduch teplotu mezi 700 a 900 °C. Když se nyní přidá palivo, dojde k jeho vznícení na základě vysoké teploty.. [Více zde]

Zapalovací svíčky s elektrodami ze vzácných kovů

Iridiové zapalovací svíčky

Iridiové zapalovací svíčky NGK představují v současnosti technicky nejhodnotnější řešení. Mají na středové elektrodě hrot ze slitiny s iridiem. Ten je přivařen speciálním technologickým postupem pomocí laseru. [Více zde]

Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm

Tyto zapalovací svíčky byly vyvinuty pro motory náchylné na znečištění sazemi a pro příslušný způsob jízdy.Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm mají těleso, které je vytaženo blíže k izolátoru. [Více zde]

LPG Laserline: Specialista na provoz s plynem

Stále více sériově vybavených vozidel používá zemní plyn a stále více řidičů si nechá přestavět svá benzínová vozidla na provoz s kapalným plynem. Protože se spalování plynu značně liší od spalování benzínu, vyvinula NGK speciální zapalovací svíčky pro provoz s plynem a sloučila jej do „rychloobrátkového sortimentu“: LPG LaserLine. [Více zde]

Zapalovací svíčky V-Line

Pravidelně se V-Line přizpůsobuje stavu vozového parku. Dnes zahrnuje 45 typů zapalovacích svíček a nabízí vždy optimální zapalovací svíčky pro více než 6 tisíce aplikací ve vozidlech – to odpovídá pokrytí trhu přibližně 90 procent. Díky systému zkrácených objednacích čísel používanému u NGK lze správnou zapalovací svíčku pro automobil vyhledat a objednat mimořádně rychle. [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu NGK 5339 V-Line - Zapalovací svíčka? Napište nám a my vám obratem odpovíme.