Náhradní autodíly od NGK

NGK 3623 - Zapalovací svíčka

Nový náhradní díl se zárukou. Díl nepasuje? Pak nám jej můžete do 14ti dnů od nákupu vrátit, podrobnosti čtěte zde. Doporučujeme autodíly NGK pro vysokou kvalitu a výborné zkušenosti s touto značku.

69,00 Kč
57,02 Kč bez DPH
  • 16 mm
  • M14 x 1,25
  • 17,5 mm
  • odšroubovatelná SAE-koncovka
  • 16 mm
  • M14 x 1,25
  • 17,5 mm
  • odšroubovatelná SAE-koncovka
  • Nikl - střední elektroda
  • Vnější elektroda
  • odrušeno, 5 kOhm
  • s kuželovým těsnicím sedlem
  • 3,0 mm
  • BPR6EFS
  • 87295136232
doporučujeme
HELLA 8EH 188 704-251
Zapalovací svíčka
55,00 Kč
BERU by DRiV Z26
Zapalovací svíčka
56,00 Kč
BRISK 1362
Zapalovací svíčka
59,00 Kč
doporučujeme
DENSO T20EPR-U
Zapalovací svíčka
62,00 Kč
BERU by DRiV Z95
Zapalovací svíčka
66,00 Kč
doporučujeme
DENSO T20TT
Zapalovací svíčka
68,00 Kč
CHAMPION OE011/T10
Zapalovací svíčka
69,00 Kč
NGK 1183 V-Line
Zapalovací svíčka V-Line
239,00 Kč
  • Model
    Motor
    Výkon
    Ve výrobě
  • ESCORT III (GAA)
    40 kW / 55 HP
    09.1980 - 08.1983
  • 37 kW / 50 HP
    08.1983 - 12.1985
  • ESCORT III Express (AVA)
    37 kW / 50 HP
    03.1981 - 02.1986
  • ESCORT III Turnier (AWA)
    40 kW / 54 HP
    09.1980 - 08.1983
  • 37 kW / 50 HP
    08.1983 - 12.1985
  • ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT)
    37 kW / 50 HP
    12.1985 - 07.1990
  • 44 kW / 60 HP
    01.1986 - 07.1990
  • 46 kW / 63 HP
    07.1988 - 10.1990
  • ESCORT IV Express (AVF)
    37 kW / 50 HP
    05.1986 - 07.1990
  • 44 kW / 60 HP
    02.1986 - 07.1990
  • 46 kW / 63 HP
    07.1988 - 07.1990
  • ESCORT IV Turnier (AWF, AVF)
    37 kW / 50 HP
    10.1985 - 09.1990
  • 44 kW / 60 HP
    01.1986 - 07.1990
  • ESCORT V Express (AVF)
    46 kW / 63 HP
    07.1990 - 12.1994
  • ESCORT VI (GAL, AAL, ABL)
    44 kW / 60 HP
    01.1995 - 10.1998
  • FIESTA I (GFBT)
    29 kW / 40 HP
    05.1976 - 08.1983
  • 33 kW / 45 HP
    05.1976 - 08.1983
  • 39 kW / 53 HP
    05.1976 - 08.1983
  • 40 kW / 55 HP
    02.1981 - 08.1983
  • FIESTA II (FBD)
    33 kW / 45 HP
    09.1983 - 02.1989
  • 37 kW / 50 HP
    09.1983 - 02.1989
  • 36 kW / 49 HP
    05.1986 - 02.1989
  • 55 kW / 75 HP
    10.1985 - 11.1989
  • 52 kW / 71 HP
    10.1986 - 02.1989
  • 70 kW / 95 HP
    03.1984 - 02.1989
  • FIESTA III (GFJ)
    33 kW / 45 HP
    03.1989 - 12.1995
  • 40 kW / 55 HP
    03.1989 - 12.1995
  • 37 kW / 50 HP
    03.1989 - 12.1995
  • 44 kW / 60 HP
    03.1989 - 12.1995
  • 44 kW / 60 HP
    03.1989 - 12.1992
  • 79 10 24 72 04
  • 79 10 24 72 04
  • 79 10 24 72 04
  • 816 336 Q
  • 79 10 24 72 04
  • 77 00 266 295
    77 00 267 140
    77 00 714 540
  • 7910247204
  • 5099766
  • 79 10 24 72 04
  • 90098-16895
    90098-20895
  • 77 00 266 295
    77 00 267 140
    77 00 714 540
  • 90098-16895
    90098-20895

O firmě NGK

Japonská firma NGK je předním výrobce zapalovacích svíček, krytů zapalovacích svíček, žhavících svíček a Lambda sond. Využívá moderní technologie, japonský systém řízení výrobních procesů a dbá na vysokou kvalitu svých produktů. Díky tomu nemá ve světě přímou konkurenci. Je největším dodavatelem svíček pro automobilky po celém světě. [Více zde]

Základní znalosti o zapalovacích cívkách

Podstatnou funkcí zapalovací cívky je vytvoření vysokého napětí, které na zapalovací svíčce ve válci přeskočí mezi střední a zemní elektrodou, přičemž vznikne zapalovací jiskra. [Více zde]

NGK lambda sondy - jejich princip a proč jsou důležité ve vozidle

Při spalování paliva vznikají vedle neškodných látek jako voda, oxid uhličitý a dusík, také nebezpečné látky jako např. oxid uhelnatý, oxidy dusíku a uhlovodíky. [Více zde]

Žhavící svíčky NGK - rozdíl mezi kovovými a keramickými

Důvod: Dieselové motory jsou samo vznětové motory. Okolní vzduch je nasáván a ve válcích je mimořádně silně stlačen. Kompresní poměr přitom činí až 25:1. Díky této kompresi dosáhne nasávaný vzduch teplotu mezi 700 a 900 °C. Když se nyní přidá palivo, dojde k jeho vznícení na základě vysoké teploty.. [Více zde]

Zapalovací svíčky s elektrodami ze vzácných kovů

Iridiové zapalovací svíčky

Iridiové zapalovací svíčky NGK představují v současnosti technicky nejhodnotnější řešení. Mají na středové elektrodě hrot ze slitiny s iridiem. Ten je přivařen speciálním technologickým postupem pomocí laseru. [Více zde]

Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm

Tyto zapalovací svíčky byly vyvinuty pro motory náchylné na znečištění sazemi a pro příslušný způsob jízdy.Zapalovací svíčky s přídavným jiskříštěm mají těleso, které je vytaženo blíže k izolátoru. [Více zde]

LPG Laserline: Specialista na provoz s plynem

Stále více sériově vybavených vozidel používá zemní plyn a stále více řidičů si nechá přestavět svá benzínová vozidla na provoz s kapalným plynem. Protože se spalování plynu značně liší od spalování benzínu, vyvinula NGK speciální zapalovací svíčky pro provoz s plynem a sloučila jej do „rychloobrátkového sortimentu“: LPG LaserLine. [Více zde]

Zapalovací svíčky V-Line

Pravidelně se V-Line přizpůsobuje stavu vozového parku. Dnes zahrnuje 45 typů zapalovacích svíček a nabízí vždy optimální zapalovací svíčky pro více než 6 tisíce aplikací ve vozidlech – to odpovídá pokrytí trhu přibližně 90 procent. Díky systému zkrácených objednacích čísel používanému u NGK lze správnou zapalovací svíčku pro automobil vyhledat a objednat mimořádně rychle. [Více zde]

Máte nějaký dotaz k produktu NGK 3623 - Zapalovací svíčka? Napište nám a my vám obratem odpovíme.